هدف از شورش های خیابانی تغییر اولویت ها در افکار عمومی است


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901139

محمد برمر گفت: قبل از اغتشاشات خیابانی، نظام حاکم به دنبال ایجاد اغتشاش فکری در افکار عمومی برای تغییر اولویت ها بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، محمد برمر صبح امروز در دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان فریدکنار اظهار داشت: فضای تفکر در جامعه نخبگان و توده های مردم بر اساس اندیشه های امام امت و به برکت اسلام است. انقلاب از انجماد فکری دوران طاغوت بیرون آمد و مردم در ساختن آینده کشور فکر و اندیشه کردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر درگیر جنگ ترکیبی با دشمن هستیم، خاطرنشان کرد: نظام سلطه به دنبال ایجاد اغتشاش فکری در افکار عمومی قبل از اغتشاشات خیابانی برای تغییر اولویت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: هدف دشمن عقب ماندگی ملت ایران از آرمان مقدس استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان الگوی موفق در دنیای مدرن است که خون انسان ها را ریخت. هزاران شهید و در نتیجه به دنبال تحمیل استعمار مدرن و غارت سرمایه های تمدنی ما با ظواهر فریبنده است.

برمر با بیان اینکه ابزار دشمن در استعمار مدرن، تبلیغات فریبکارانه و تحریف تاریخ است، تاکید می کند: در استعمار مدرن، برخلاف دوران استعمار قدیم قرون گذشته، استکبار جهانی به دنبال تسخیر قلب و ذهن ملت های متمدنی مانند ایران اسلامی است. .

وی بیان کرد: مجمع بسیج محل وسعت بخشیدن به تفکر، تأمل و بازتاب توده نخبگان جامعه است تا بتوانیم در رفع مشکلات جامعه موثر باشیم.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید