اشاعه ارزش های دفاع مقدس راه روشنی برای نسل جدید است/ ایجاد شورش های خیابانی توسط برخی سلبریتی های فاسد.


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899864

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان به عنوان الگو می‌تواند مسیر روشنی برای نسل جدید باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: یکی از موضوعاتی که این روزها در سطح جامعه مطرح می شود وجود الگوهایی است که نسل جوان از آنها پیروی می کنند و واکنش های اجتماعی خود را برمی انگیزند.

وی افزود: این روزها با تحریک برخی سلبریتی های مفسد که از بیت المال کشور امرار معاش می کردند، شاهد آغاز آشوب های خیابانی بودیم و در واقع این افراد نسل جوان را علیه نظام اسلامی و ارزش های دینی تحریک می کردند. و نمادها.”

یکی از اعضای فراکسیون روحانیون شورای اسلامی گفت: این گونه سوالات به ما هشدار می دهد که اگر الگوهای صحیحی را برای نسل جدید معرفی نکنیم، جایگزین آن مدل های فاسد و نادرستی می شود که در روزهای اخیر در بازخوردهای اجتماعی شاهد آن بوده ایم. .

حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان با ایثار و شهادت هشت سال در مقابل استکبار جهانی و مرتجعین منطقه قرار گرفتند و ایمانشان تنها سلاح آنها بود، هر چند که بسیاری از کشورها از صدام حمایت کردند و انواع سلاح ها در اختیار داشتند. در اختیار او

وی افزود: در آن زمان فقط دو کشور از ایران حمایت کردند و البته سلاح های دفاعی در اختیار ما قرار ندادند اما رزمندگان ما هشت سال با ایمان با دشمنان جنگیدند و در نهایت حتی یک قسمت از خاک کشور را تسلیم کردند. «آنها دشمنی نکردند.

یکی از اعضای کمیته آموزش، پژوهش و فناوری شورای اسلامی کشور تصریح کرد: با نگاهی به تاریخ می بینیم که هر وقت این کشور مورد هجوم قرار گرفت، بخشی از خاک آن جدا شد، اما در دوران هشت سال دفاع مقدس، حتی یک مورد هم مورد حمله قرار نگرفت. بخشی از سرزمین ایران جدا شد.

حجت‌الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان به عنوان الگو می‌تواند مسیر روشنی برای الگویابی و ترسیم صراط مستقیم برای نسل جدید باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید