شهدای بختیار چراغ راه ایل/ ایستادگی عشایر بختیار در برابر دشمن


ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912602

اکبری گفت: بختیاری ها بزرگترین مردم کشور هستند که اصالتاً شیعه بودند و اگر امروز افرادی با نام بختیاری هستند و شعارهای ساختارشکنانه داده اند نباید آنها را بختیاری بدانیم بلکه این ظهور و قیام است. بختیاری با نام «علی (ع)».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز هفته بسیج در دیدار جمعی از معتمدین و روسای استان ها و طوایف بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام زمان(عج) راحل و 2443 شهید گرانقدر استان، شهدای حافظ امنیت کشور شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای نیروی انتظامی گفت: هفته بسیج که یاد و خاطره امام راحل در سال 58 است را تبریک می گویم.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب اسلامی هیچکس فکر نمی کرد که جمع کثیری از مردم با بصیرت و بصیرت امام راحل با نام بسیج تشکیل شود و به برکت این بسیج 43، همین بسیج انقلاب را سربلند کرد. .

سردار اکبری افزود: بختیاری ها بزرگترین مردم کشور هستند که اصالتاً شیعه بوده اند و اگر امروز عده ای به نام بختیاری آمده اند و شعارهای ضد ساختاری داده اند نباید آنها را بختیاری بدانیم، بلکه آنها را اعتلای و اعتلای و اعتلای و اعتلای بختیاری ها بدانیم. ارتفاعات بختیاری با نام «علی». ق) کنگره ملی بیش از 11 هزار شهید عشایری در استان برگزار شد که واقعاً و انصافاً کار بسیار ارزشمندی بود که در خاطره همگان باقی خواهد ماند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) بیان کرد: به دلیل اخلاص و محبت عشایر بختیاری، نقشه های زیادی از سوی دشمنان انجام شد. اما امروز مردم لر و عشایر و بختیاری های ما به اسلام ناب محمدی اعتقاد کامل دارند و شهدای بختیاری جزو اولین شهدای مدافع انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: وفاداری خانواده بختیاری به امام خمینی (ره) باعث شد تا توسط نخست وزیر وقت که نام خاندان بختیاری نیز بود توجیه شوند و بزرگان بختیاری نیز متدین بودند.

اکبری خاطرنشان کرد: پرچم شهید علیمردان بختیاری مزین به نام لا اله الا الله است، محمد رسول الله، علی ولی الله و طوایف بختیاری از اولین بیعت کنندگان با امام هستند و شهدای بختیاری چراغ راه هستند. از قبیله امروز .

وی بیان کرد: عشایر سراسر کشور به ویژه عشایر بختیاری استان چهارمحال و بختیاری به دشمنان نشان خواهند داد که اگر شما در مقابل دین و انقلاب ما بایستید ما نیز در مقابل همه دنیای شما ایستادگی خواهیم کرد.

فرمانده حضرت قمر بنی هاشم (ع) افزود: امروز در سراسر جهان اسلام ناب محمدی در برابر اسلام ترس و وحشت ایستاده است. امروز هویت ما یک دفاع مقدس است. ما در مقابل گروه های تکفیری هویت حفظ حرم آل الله را ایجاد کردیم و امروز باید هویت پیشرفت خود را در شرایط تحریم نشان دهیم.

سردار اکبری ادامه داد: دشمنان چاره ای جز مقابله با ما ندارند زیرا نیرویی به نام اسلام به وجود آمده و به زودی کاخ دشمن فرو خواهد ریخت.

فرمانده حضرت قمر بنی هاشم (ع) فرمودند: امروز افتخار ما مکتب اسلام است که همتایی ندارد و تاریخ و تمدنی کهن داریم که هیچ تمدنی با آن برابری نمی کند.

وی بیان کرد: در سال های اخیر و قبل از انقلاب به دلیل بی کفایتی شاهان بخش هایی از زمین را به کشور ما اختصاص دادند اما بحمدالله امروز به برکت انقلاب اسلامی با وجود جنگ تحمیلی. نتوانستند بخشی از خاک این زمین را به ما اختصاص دهند و همه دنیا در برابر ما ایستادند. اما ما با مکتب علوی و حسینی مقابل آنها ایستادیم.

اکبری بیان کرد: امروز هم مردم کشورمان و مردم استان چهارمحال و بختیاری ارادت خاصی به استان دارند و در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم فرمودند: من علاقه خاصی به این مردم دارم. کسانی که با استعمار و دشمن مخالفند

وی گفت: با تشکر از زحمات مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری و حضور و اعلام بیعت با انقلاب و رهبری. ما بر سکوی رهبری ایستاده ایم. 1200 شهید از استان چهارمحال و بختیاری و 11 هزار شهید از جامعه عشایری کشور نشان از مذهبی بودن و انقلابی بودن عشایر دارد.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: دشمنان ما از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 50 بحران را برای کشور طراحی و اجرا کرده اند. اما در همه آنها شکست خوردند و به فضل الهی این شورش اخیر نیز جمع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید