مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد


فرمانده سپاه خوزستان:

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به وقوع جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان علیه مردم و انقلاب گفت: مقابل دشمنان همچنان ایستادگی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سردار حسن شاهوارپور امروز چهارشنبه در آئین گرامیداشت شکست حصر آبادان بیان کرد: امروز جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان علیه مردم و انقلاب اسلامی را با چشمان باز می‌بینیم که همواره نباید اجازه فتنه‌گری به آن‌ها داد.

وی افزود: آن زمان که مدعیان ملی‌گرا و عوامل تجزیه طلب، کشور را به مرحله‌ای رساندند که دشمن به خاک ایران طمع کرد، ولی با رهبری امام راحل مردم یک‌دل در کنار نیروهای مسلح دشمن را شکست دادند.

سردار پاسدار شاهوارپور اظهار کرد: روزهای آغازین جنگ تحمیلی روزهای سختی بود ولی این سختی‌ها با برچیدن بنی‌صدر خائن و انسجام نیروهای مسلح و همراهی مردم با اجرای عملیات ثامن‌الائمه و عقب راندن آن‌ها سرآغاز پیروزی‌های بعدی شد.

وی افزود: دشمن بعثی روزانه شهرهای آبادان و خرمشهر را بمباران هوایی و گلوله باران می‌کرد ولی اراده رزمندگان اجرای فرمان امام و شکست حصر آبادان بود که این امر مهم در پنج مهرماه ۱۳۶۰ محقق شد.

فرمانده سپاه خوزستان، عملیات شکست حصر آبادان را کلید فتح همه عملیات‌های نظامی دانست و افزود: نیروهای بعثی با شدت آتش نیروهای اسلام و با گذاشتن ادوات جنگی عقب رانده شدند.

وی اظهار کرد: امروز مردم آبادان و همه مردم ایران اسلامی در کنار نیروی مسلح دوباره با شهیدان امام و رهبر انقلاب عهد و پیمان می‌بندیم که همچنان در راه شهیدان در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید