سردار سلامی: استخوان های دشمن را در همه نبردها خرد کرده ایم/ هیچ نیرویی در مقابل ما ایستادگی نمی کند.

سردار سلامی: استخوان های دشمن را در همه نبردها خرد کرده ایم/ هیچ نیرویی در مقابل ما ایستادگی نمی کند.

فرمانده کل سپاه گفت: ما در تمام نبردها استخوان های دشمن را خرد کرده ایم و همانطور که می بینید دشمنان ذلیلانه از منطقه فرار کردند و از این پس جایی در این منطقه نخواهند داشت.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در کنگره ملی بزرگداشت 2000 هزار شهید میهن سربداران با ادای احترام به شهدای دفاع مقدس، حرم و انقلاب اسلامی گفت: با این تعداد شهید سبزوار به شهر تبدیل شده است. در آسمان ها و این زمین، چشمه حسادت از خون شهید زاده شد و سبزوار را نماد حسادت کرد.

وی با بیان اینکه شهادت رمز جاودانگی ملت ایران است، افزود: اسلام بدون جهاد و شهادت نیست زیرا اسلام کلام حق است. مستکبران این کلمه را نمی فهمند و با حق می جنگند و همان گونه که در رأس همه کافران با هم در برابر رسول خدا (ص) ایستادند تا نور خدا را خاموش کنند. این بار همه کافر و گستاخ و منافق و مشرک و خائن 45 سال است که برای رسیدن به سرنوشت این ملت تلاش می کنند اما هر بار ناکام مانده اند.

فرمانده سپاه با بیان اینکه دشمنان ملت ایران را می شناسیم و با سیاست ها و روش های آنها آشنا هستیم، تصریح کرد: می دانیم دشمن چه می خواهد و از عمق نیات آنها اطلاع داریم. آنها می خواهند نور خدا را خاموش کنند. آنها می خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده اند و قطعا در همه توطئه ها شکست خواهند خورد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه مستکبران شهرهای مسلمان نشین را ویران کرده و به شهر ارواح تبدیل کرده اند، ادامه داد: اگر به شهرهای عراق و سوریه سفر کنید می بینید که دشمنان مسلمانان چه کرده اند و با مردم بی گناه چه کرده اند. بیرون رفتند و بچه ها را زیر خاک پنهان کردند، چون نمی خواهند مسلمان خوبی باشند.

وی تصریح کرد: دشمنان ملت‌های مسلمان تحریم و فشار سیاسی می‌کنند و همه رسانه‌های خود را بسیج می‌کنند تا به اعتقادات جوانان حمله کنند و عفت مردان ما را بربایند و این آرزوی شیطانی دشمنان ماست، اما شهدا این کار را نکردند. دشمنان به اهداف شوم خود برسند. وی خاطرنشان کرد: این سرزمین امروز در دنیا می درخشد و هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل ما بایستد و این به برکت خون شهداست چرا که آنها آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه این کشور بر پایه های استوار این شهدا استوار است و تا ابد باقی خواهد ماند، تاکید کرد: در همه نبردها استخوان های دشمن را خرد کرده ایم و همانطور که می بینید دشمنان فرار کردند. منطقه تحقیر شد و من به این کار ادامه خواهم داد و دیگر جایی در این منطقه نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید