نکته جالب در مورد ریکاردو ساپینتو

نکته جالب در مورد ریکاردو ساپینتو

رضا میرزایی را می توان یکی از بدشانس های این فصل فوتبال دانست. او در بازی هفته آخر قهرمانی با تراکتورسازی پس از مصدومیت صالح حردانی به عنوان یار تعویضی به میدان رفت اما به دلیل مصدومیتی که دریافت کرد در دقیقه 53 زمین را ترک کرد.

پس از معاینات پزشکی مشخص شد رباط صلیبی میرزایی پاره شده و او مجبور شده زانوی خود را روی چاقوی جراح بگذارد که به همین دلیل مدت زیادی از فوتبال دور خواهد بود.

میرزایی پس از مصدومیتش در گفت وگویی در این باره صحبت کرد و ابراز ناراحتی کرد. اما نکته ای که در این مصاحبه به چشم می خورد در مورد راز بزرگی از ریکاردو ساپینتو است.

هافبک استقلالی ها ضمن تمجید از برخورد ساپینتو نسبت به او پس از مصدومیت گفت: فردای آن روز که در تمرین استقلال از ناحیه سر مصدوم شد، آقای ساپینتو به گرمی با من برخورد کرد و واقعا مثل پسرش با من رفتار کرد. ساپینتو به من گفت که تا الان 4-5 بار این عمل را انجام داده است و به من گفت نگران نباش انشالله تا هفته هشتم شرایطم عالی خواهد شد.

بدون شک اینکه یک فوتبالیست در طول دوران حرفه ای خود 4 یا 5 بار جراحی رباط صلیبی انجام می دهد اتفاق مهم و قابل توجهی است که میرزایی درباره ساپینتو فاش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید