ساپینتو حرف آخر را زد. من در حال تمدید هستم و این ستاره ها را برای فصل آینده می خواهم

ساپینتو حرف آخر را زد.  من در حال تمدید هستم و این ستاره ها را برای فصل آینده می خواهم

در شرایطی که هواداران استقلال خواهان تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو هستند، مدیر فعلی باشگاه استقلال هفته گذشته به مدت یک ساعت و نیم با ساپینتو جلسه داشت.

حجت کریمی که در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد، ظاهراً 90 دقیقه در هتل آزادی با ساپینتو در خصوص مفاد قرارداد ساپینتو، فردی که وی را با باشگاه استقلال، آژانس نقل و انتقالات از طریق و در نهایت مبلغ قرارداد او برای فصل جاری و آینده به طور کامل با سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال در میان گذاشته شده است.

یکی از آخرین صحبت های ساعت و نیم ساعت و نیم حجت کریمی و ساپینتو که می توان بخش مهمی از این گفتگو را به حساب آورد، درباره جذب و بازیکنان برای فصل آینده استقلال بود. ساپینتو ظاهراً با اشاره به اینکه پس از به خدمت گرفتن مدیران قبلی سرمربیگری این تیم را بر عهده گرفته و هیچ اختیاری برای جذب بازیکن نداشته است، یکی از شروط خود برای ادامه همکاری با استقلال را این بوده که خودش باید برای این کار. تیمش را با توجه به برنامه های تاکتیکی خود تقویت کند تا نقاط ضعف و قوت استقلالی ها را اصلاح کند.

او همچنین به حجت کریمی گفت که برخی از بازیکنان فعلی باید در استقلال بمانند تا فصل آینده روی آنها حساب کند.

ساپینتو که برنامه شش ماه آینده خود را آماده کرده بود، از ادامه همکاری با باشگاه استقلال استقبال کرد و به حجت کریمی گفت که مشکلی برای ادامه حضور در ایران ندارد و اتفاقاً با وجود هواداران میلیونی استقلال، فضای کاری را در استقلال دوست دارد. این تیم ساپینتو گفت: «وقتی به هر شهر می روم، چنین استقبالی را از طرف هواداران این تیم می بینم. خوشحالم و دوست دارم در چنین فضایی کار کنم. من فردی هوادار هستم و از هواداران استقلال می خواهم همیشه از بازی این تیم راضی باشند و از آن لذت ببرند.

ساپینتو تاکید کرد: اما اگر مدیران باشگاه توقع دارند که استقلال با حضور من در لیگ فصل آینده بازی های زیبایی مانند این فصل ارائه دهد، برخی از افرادی که نام بردم باید در استقلال بمانند.

ماحصل این دیدار که اخیرا حجت کریمی با عنوان «در نظر داریم با ساپینتو ادامه دهیم» به اطلاع عموم رسانده است، نشان می دهد که تحولات مورد نظر ساپینتو در حال شکل گیری است. قطعا با دیدار خجت کریمی با قربان زاده – رئیس سازمان خصوصی سازی – و سپس برکناری برخی از اعضای باشگاه و انتصاب سرپرست آکادمی استقلال، مشخص می شود که خجت کریمی در امنیت کامل است و می خواهد به حضور خود در هیئت مدیره ادامه دهد. مدیران باشگاه استقلال برنامه های خود را برای ورود به فصل نقل و انتقالات آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید