این استقلالی فاش کرد: دیگر حرف های اسکوچیچ برای بازیکنان تیم ملی ایران خریدنی نیست.

این استقلالی فاش کرد: دیگر حرف های اسکوچیچ برای بازیکنان تیم ملی ایران خریدنی نیست.

هاشم حیدری درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سالی که خوب نباشد در بهارش پیدا می شود! این فوتبال اول سرمربی تیم ملی را برکنار می کنند و بعد نگه می دارند؟ اصلا مشخص نیست در فدراسیون چه کسانی تصمیمات نهایی را می گیرند.

وی افزود: در تیم ملی دو تیم بین ملی پوشان وجود دارد، در فدراسیون هیچ تیمی وجود ندارد، بنابراین تیم ملی باید همین شرایط را داشته باشد. بازیکن؟ فدراسیون؟ وزارت ورزش؟ مجلس؟ وقتی ویلموتس تیم ملی را حذف کرد این آقایان کجا بودند؟ اعضای کمیته فنی کجا بودند؟

مهاجم سابق تیم ملی ادامه داد: ملاک عملکرد یک مربی نتایج نیست؟ پس چرا اسکوچیچ را گرفتی؟ اگر می خواستی حذفش کنی باید با احترام بعد از بازی های تیم ملی حذفش می کردی. چنین برخوردی با مربی صحیح نیست. با این بازداشت حقانیت تیم ملی زیر سوال رفت و دیگر حرف های این مربی کروات برای بازیکنان ارزشی ندارد.

حیدری در پایان گفت: خدا تیم ملی را حفظ کند اما می دانم در جام جهانی می گویند ای کاش فرصت را از دست نمی دادیم و زودتر به آن فکر می کردیم. اما ما به این بی برنامگی ها و هرج و مرج ها در فوتبال بومی عادت کرده ایم. در حالی که همه تیم ها برای جام جهانی برنامه ریزی کرده اند، تیم ملی کشورمان برنامه مشخصی ندارد. همه تیم ها قبل از حضور در جام جهانی 2022 قطر، تمامی اردوها و دیدارهای تدارکاتی را پشت سر گذاشته اند، اما درباره تیم ملی ایران چیزی مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید