مرد استقلالی مشکل اسکوچیچ را فاش کرد

مرد استقلالی مشکل اسکوچیچ را فاش کرد

مرتضی یکه در خصوص شکست تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم به جام جهانی صعود کردند استرسی برای آنها وجود نداشت و این دو می توانستند در کمال آرامش و به دور از هر دغدغه ای به مصاف یکدیگر بروند. “برای بازی.

وی ادامه داد: با توجه به ابتلای چند بازیکن تیم ملی ایران به تاج، کادر فنی تیم ملی مجبور به ایجاد تغییراتی در تیم شد تا جای خالی بازیکنانی که به تاج آلوده شده بودند پر شود. “

ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال ایران افزود: متأسفانه این دیدار معتبر را به حریف خود واگذار کردیم. 11 سال بود که به کره نباخته بودیم و این برای ما یک رکورد بود، اما عملکرد ضعیف تیم ملی باعث شد هم برتری را از دست بدهیم و هم به حریف قدیمی خود ببازیم.

یکه تاکید کرد: در دفاع و خط دروازه عملکرد قابل قبولی نداشتیم. اشتباه عابدزاده در گل اول کاملا مشهود بود. او دروازه بان جوانی است که در مجموع عملکرد خوبی داشته است اما هنوز تجربه زیادی ندارد. کادر فنی می توانست از حسینی یا بیرانوند که تجربه بیشتری دارند استفاده کند. در دفاع خوب بازی نکردیم، اشتباهات زیادی مرتکب شدیم مخصوصا در گل دوم کره که مدافعان ما فقط تماشاگر بودند و حرکتی از خود نشان ندادند و همین اشتباهات منجر به شکست ما مقابل کره جنوبی شد.

وی در خصوص انتقادات زیادی که پس از باخت مقابل کره به اسکوچیچ وارد شد، گفت: شخصیت اسکوچیچ کم کم مشخص می شود. کره جنوبی با لبنان و سوریه که تیم های ضعیفی هستند تفاوت زیادی دارد اما متاسفانه برخی از آنها آنقدر نتایج تیم ملی کشورمان را مقابل لبنان و سوریه بالا بردند که خود اسکوچیچ فکر کرد تیم های بزرگی را شکست داده است. اسکوچیچ نشان داده هنوز مردی با مناطق بزرگ نیست و باید بیشتر تلاش کند تا در جام جهانی با تیم های قدرتمند نتایج قابل قبولی کسب کند.

ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: با شکستی که مقابل کره متحمل شدیم، مسئولان فوتبال کشورمان باید هوشیارتر باشند، اگر می خواهیم حضوری قدرتمند در جام جهانی داشته باشیم باید زمان را از دست ندهید، اما با دقت برنامه ریزی کنید. اگر در هر گروهی باشیم زنگ تفریح ​​سایر تیم ها خواهیم بود و اعتبار فوتبال کشورمان را زیر سوال می بریم.

دیدگاهتان را بنویسید