مشکل دراگان اسکوچیچ فاش شد

مشکل دراگان اسکوچیچ فاش شد

ابراهیم قاسم پور درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی گفت: متأسفانه تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل تاج و حذف در اختیار نداشتیم اما با این حال چون اکثر بازیکنان لژیونر ملی پوش هستند، احساس کردم که هستم. مشکلی نداشت.»، اما متاسفانه این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: فکر می کنم در این دیدار اشتباهات بزرگی مرتکب شدیم. اول اینکه سیستم درستی برای این مسابقه اتخاذ نشد و دوم اینکه مشخص بود سردار آزمون به عنوان مهاجم نمی تواند کار خاصی در بین انبوه بازیکنان حریف انجام دهد.

* برای شکست دادن تیم از بازیکنان رده بالای غیرمتخصص استفاده کنید

قاسم پور افزود: اکثر بازیکنان در پست های غیرتخصصی خود به خدمت گرفته شدند و این مشکل تیم را به کلی از هم پاشید. باخت در دیدارهای قبل باعث شد تا بازیکنان کره در همان دقیقه اول با ترس و وحشت به مصاف ما بروند و همین موضوع باعث شد تا تیم ملی در 5 دقیقه ابتدایی 2 موقعیت گل خوب اما با بی دقتی از این موقعیت ها به دست بیاورد. از ما برای از دست دادن بهترین فرصت گلزنی استفاده نکنید. کره در هر دو نیمه توپ را در اختیار داشت و ما حرفی برای گفتن نداشتیم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: برای این دیدار بهتر است اسکوچیچ از مهدی گائدی که پای کوچکی در توپ دارد در ترکیب تیم استفاده کند تا با حرکات سریع و شوت های خود خط دفاعی کره را اذیت کند اما برعکس. کادرفنی مقابل کره تک مهاجم را ترجیح داد. از طرفی وقتی صحبت می کنیم دلمان برای تیم ملی می سوزد تا کادرفنی بر نقاط ضعف و قوت خود غلبه کند وگرنه من به شخصه با هیچکس دشمنی نمی کنم.

* وزن اسکوچیچ برای نیمکت نشینی ایران کم است

کاسم پور درباره عملکرد تاکتیکی اسکوچیچ در این دیدار گفت: فکر می کنم این دیدار نشان داد که اسکوچیچ مربی مسابقات بزرگ نیست و حتی وزن کمی برای نیمکت نشینی تیم ایران دارد، زیرا تنها بازی های سخت ما در این دیدار ما بود. با آنها هم تراز بودیم و در این دیدار حرف خاصی برای گفتن نداشتیم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر قرار است مربی دیگری برای جام جهانی انتخاب شود باید خیلی زود این اتفاق بیفتد و اگر تصمیم دارند با اسکوچیچ در جام جهانی شرکت کنند باید آمادگی بهتری برای تیم ملی در نظر گرفته شود. بهتر است. “بیا آنجا باشیم.

* باید این شکست را فراموش کنیم

وی در خصوص گلی که عابدزاده به ثمر رساند، گفت: به هر حال همه بازیکنان از جمله دروازه بان ها ممکن است اشتباه کنند و این اتفاق برای امیر عابدزاده در این دیدار افتاد اما او باز هم سیوهای فوق العاده ای داشت. نتیجه سنگین تر به نظر من عملکرد او در این دیدار خوب بود.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: اگر چند بازیکن کلیدی در این دیدار حضور داشتند، شاید کره را شکست می دادیم یا به آنها می رسیدیم. در هر دو طرف کره ای ها برای بازیکنان ما بسیار آزاردهنده بودند و در این بین میلاد محمدی نتوانست خیلی خوب از سمت چپ نفوذ کند. حالا باید این شکست را فراموش کرد و در این دیدار که حیثیت یک مسابقه تشریفاتی دارد، تلاش کنیم تا آنها را بدون انگیزه مقابل لبنان شکست دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید