این مرد پرسپولیسی از اسکوچیچ حمایت کرد: یادت هست که امیدی به صعود نداشتیم؟

این مرد پرسپولیسی از اسکوچیچ حمایت کرد: یادت هست که امیدی به صعود نداشتیم؟

حسین فرکی در خصوص گروه بندی ایران در جام جهانی گفت: از نظر قرعه کشی و گروه بندی، به نظر من، برخلاف آنچه که خیلی ها می گویند، گروه آسانی نداریم و هر دو تیم که گروه ما بودند، قرار دارند. در مسابقه تیم های خوبی به حساب می آیند، آنها واضح هستند و من تعجب می کنم که چگونه می گویند ما در گروه آسان هستیم و در مورد صعود به مرحله بعدی صحبت می کنند.

وی با اشاره به اینکه این گروه نسبت به سایر گروه ها مناسب تر به نظر می رسد، گفت: من با گروه های دیگر کاری ندارم. یک نگاه به وضعیت تیم ما و یک نگاه به دو تیمی که در گروه ما هستند و دیگری تیمی که قرار است در پلی آف مشخص شود. البته در هر گروه از رقابت های جام جهانی دو تیم حضور دارند که به طور بالقوه مدعی صعود به دور بعد هستند و دو تیم دیگر که قصد دارند تیم های بالاتر را شکست دهند و با نتایج خوب شرایط را برای صعود مشخص کنند. . تیم ما در حال حاضر در دسته دوم قرار دارد.

سرمربی اسبق تیم ملی ادامه داد: تیم خوبی داریم اما رسیدن به مرحله حذفی مسابقات که به جست و جوی فوتبالدوستان تبدیل شده چیزی است که در تاریخ فوتبال خود تجربه نکرده ایم و باید مشکل جدیدی باشد. در فوتبال ما این مستلزم این است که تیمی آماده و کامل داشته باشیم و در رویدادهای مختلف از جمله مصدومیت و امثال آن که به تیم ما ضربه می زند شرکت نکنیم و در ماه های قبل از جام جهانی آمادگی خوبی داشته باشیم و بتوانیم برای ارتقای سطح خود تا آن زمان و همراه با مواردی مانند شانس و داوری و … نیز باید شرایط را به گونه ای اختراع کنیم که شرایط برای صعود ما مهیا باشد. این غیر ممکن نیست، اما کار سختی است و همانطور که من گفت، این هرگز اتفاق نیفتاده است و هرگز اتفاق نیفتاده است، باید بی اهمیت تلقی شود.

فرکا با اشاره به اینکه خیلی ها معتقدند اسکوچیچ باید با یک مربی در سطح جهانی جایگزین شود، گفت: من در مقاطع مختلف در این مورد صحبت کرده ام و هنوز هم همین را می گویم. اسکوچیچ در شرایط سختی تیم ملی را برعهده گرفت و حتی امیدوار نبودیم که از مرحله مقدماتی به جلو برویم چون تقریبا حذف شده بودیم و شانس کمی برای حرکت به جلو داشتیم اما این اتفاق در دور آخر با نتایج خوب و به صورت گروهی رخ داد. رهبر، ما به جام رفتیم. ما جهانی شده ایم و همه اینها نتیجه عملکرد خوب اسکوچیچ است و فکر می کنم تنها فردی که باید روی نیمکت تیم ملی جام جهانی بنشیند خود اسکوچیچ است و اگر مربی دیگری را جایگزین او کنیم. تیم ملی در دور بعد باید او را تضمین کند و اگر چنین مربی ای در دنیا وجود دارد به او تبریک بگوید.

دیدگاهتان را بنویسید