مرد پرسپولیسی اسکوچیچ را شست و سیلی زد

مرد پرسپولیسی اسکوچیچ را شست و سیلی زد

محمد پنجعلی درباره حواشی ایجاد شده برای تیم ملی فوتبال ایران گفت: یک مربی حرفه ای باید خوب مدیریت کند. اسکوچیچ با در نظر گرفتن منافع ملی، نه شخصی، با برهم زدن آرامش، تیم را سر برید! اگر چیزی او را آزار می دهد باید با بازیکن تماس بگیرد و صحبت کند. محرومیت به تیم ملی ضربه زد، ما را یک بازیکن شش دونگ گرفت و حریف را خوشحال کرد.

طارمی بازیکن خوبی است، او در یکی از بهترین تیم های اروپایی بازی می کند، اما او چه گفت؟ اسکوچیچ می گوید این یک تاکتیک نیست. اروپا از نظر تاکتیکی بهترین در جهان است، بنابراین بازیکنان ما تاکتیکی هستند تا در تیم های کلاس جهانی بازی کنند. باید اجازه داد بازیکنان تیم ملی در مورد تیم ملی صحبت کنند وگرنه فضای دیکتاتوری در تیم ملی حاکم می شود.

پنجعلی درباره حواشی موجود در تیم ملی ایران توضیح داد: مشکلاتی که در تیم ملی ایران به وجود آمده باید برطرف شود. نداشتن لباس تیم ملی در سطح بین المللی خوب به نظر نمی رسد. وقتی همه بازیکنان در مورد چیزی اتفاق نظر دارند، احتمال ذکر کاستی ها بسیار زیاد است. اسکوچیچ هم باید صحبت می کرد و از تیم ملی حمایت می کرد و به این ترتیب می توانست بیشتر به بازیکنان نزدیک شود.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص دیدار ایران و سوریه از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: سوریه هرگز نمی تواند مقابل ما قرار بگیرد، ایران تیم بسیار قوی و قدرتمندی است. هر چه حاشیه های بیشتری از دست برود بهتر است. حواشی ضربات جبران ناپذیری به تیم ملی وارد کرد.

وی افزود: در دیدار مقابل لبنان مشخص بود که حواشی روی کیفیت بازی تیم ملی تاثیر می گذارد و برای تیم مشکل ایجاد می کند. به همین دلیل مقابل لبنان خوب بازی نکردیم اما در مقابل سوریه قطعا پیروز خواهیم شد. پنج شانس برای صعود به جام جهانی 2022 قطر وجود دارد و اگر تیم ملی ایران با این شرایط جواز حضور نداشته باشد باید تعجب کنیم.

پنجعلی در پایان با اشاره به بازی ایران و لبنان خاطرنشان کرد: اگر بازی در وقت قانونی تمام می شد، ایران در دیدار مقابل لبنان شکست می خورد. ما خوب بازی نکردیم و بازیکنان احساساتی بازی کردند. در لحظه گل همه مقصر بودند، دفاع عقب نشینی کرده بود و به جای اینکه بازیکنی که روی توپ بود را کنترل کنند، وحشت کردند و گل زدیم. تیم ملی ایران بسیار ضعیف بود و هیچ گناهی مثل بیرانوند در این اتفاق وجود نداشت و کل تیم به مشکل خورد.

دیدگاهتان را بنویسید