پیشکسوت پرسپولیسی رئیس فدراسیون فوتبال را شستشو داد و سیلی زد

پیشکسوت پرسپولیسی رئیس فدراسیون فوتبال را شستشو داد و سیلی زد

ضیا عربشاهی درباره تصمیم پنج نفر از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر برکناری شهاب عزیزی هادم از ریاست این فدراسیون گفت: هر اتفاقی که در فوتبال برای ما می افتد چون نمی دانم فوتبالیست هستیم. یکی از بزرگترین ضربه هایی که در سال های اخیر به فوتبال کشورمان وارد شد، ریاست شهاب عزیزی هادم در فدراسیون فوتبال بود.

وی افزود: من همیشه معتقدم همه بازیکنان مدیون جامعه محترم رسانه ای هستند اما در این جمع افرادی هم بودند که برای کسب مقام با عزیزی هادم لابی کردند و در وضعیت فعلی فوتبال ما نیز تاثیرگذار بودند. “

ملی پوش سابق ادامه داد: 12 سال در تیم ملی بودم. در سه دوره جام ملت های آسیا و دو بازی آسیایی شرکت کردم. اگر المپیک لس آنجلس و مسکو را تحریم نکرده بودیم با تیم ملی به این دو المپیک می رفتم اما ناراحتم که چرا باید امثال علی دایی را مردی بشناسند که همه دنیا فوتبال ما را از او می شناسند. -ن گل جهان. ، بنشینید و مردی مثل عزیزی هادم که کوچکترین تجربه ای در فوتبال ندارد، رئیس فدراسیون می شود.

عربشاهی افزود: از همان ابتدا ریاست عزیزی هادم در فدراسیون معنی نداشت زیرا هیچکس او را نمی شناخت. این مرد خیلی جوان بود که نمی توانست رئیس فدراسیون فوتبال شود، اما می دانست چطور باید لابی کند. هر چند امسال فوتبال ما آسیب های زیادی دیده است، اما جسارت اعضای رهبری برای برکناری عزیزی هادم و تبریک به کسانی که جهادی تلاش کردند را تحسین می کنم.

وی افزود: اکنون به مدیری نیاز داریم که درد فوتبال را بداند و فقط به بالا بردن و جابجایی فکر نکند. فدراسیون فوتبال ما یک رئیس جمهور مقتدر می خواهد که ارتباطات داخلی و بین المللی زیادی داشته باشد، نه مثل عزیزی، نوکری که با دیدن رئیس فیفا به وجد بیاید.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره آخرین اقدامات کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و برکناری 6 ماهه مهرداد سراج به عنوان یکی از امضاکنندگان نامه برکناری عزیزی هادم، گفت: من این موضوع را نمی دانم. قرار بود تصمیمات کمیته اخلاق قانونی باشد.» این کمیسیون قرار بود به عضویت مجمع فدراسیون انتخاب شود که این اتفاق نیفتاد. اما صدور چنین تصمیماتی کاملا غیراخلاقی است.

دیدگاهتان را بنویسید