پیشکسوت پرسپولیس خرید یحیی را شستشو و توزیع کرد

پیشکسوت پرسپولیس خرید یحیی را شستشو و توزیع کرد

مرتضی فنونی زاده درباره پیروزی 10 نفره پرسپولیس مقابل پیکان تهران گفت: پرسپولیس بازی را خوب و وحشیانه آغاز کرد و تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند. زود به گل رسیدیم اما اخراج آلیشیا شرایط بازی را تغییر داد. آلیشیا بهترین بازیکن 30 دقیقه اول بود. سرخپوشان حدود 60 دقیقه 10 نفره بازی کردند و توانستند پیروزی خوبی کسب کنند. از بازیکنان و تیمشان تشکر می کنم. به خصوص بعد از اینکه استقلال هم امتیاز از دست داد.

وی افزود: پیکان همیشه تیم قدرتمندی نبوده است. انگار بازیکنانش خسته و سنگین بودند. همان تیمی بود که مقابل استقلال خیلی خوب بازی کرد اما تا صبح نتوانست به پرسپولیس گل بزند. حضور سیدجلال حسینی دستور خوبی به خط دفاعی پرسپولیس داد.

فنونی زاده با انتقاد از تامیروف دروازه بان پرسپولیس و بازیکن ازبکستانی پرسپولیس گفت: تمیرف در دوران سربازی شبیه حمید استیلی است اما فوق ستاره بود اما تمیرف اصلا فوتبال بلد نیست! او در چند بازیی که برای پرسپولیس انجام داده چه کار مفیدی انجام داده است؟ حامد لاک هم باید بداند که پرسپولیس با تیم هایی مثل صبا باتری و راه آهن فرق دارد. در پرسپولیس بازیکن نباید وقت تلف کند. او بدون برخورد خود را مقابل پیکان انداخت و در نهایت داور به او کارت زرد نشان داد. این رفتار در شأن تیم بزرگ پرسپولیس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید