رضا درویش پیشکسوت پرسپولیس شستشو و مسح می دهد

رضا درویش پیشکسوت پرسپولیس شستشو و مسح می دهد

در پی استعفای مجید صدری از پرسپولیس، وزارت ورزش روز چهارشنبه جلسه ویژه ای را برای انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره و مدیرعامل تشکیل داد و رضا درویش، مدیرعامل سابق باشگاه سایپا به عنوان مدیرعامل و مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد.

حسین کالانی با انتقاد از انتخاب رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر می گویم او مورد تایید من نیست. فکر می کنم وابستگی ایشان به آقای سجادی باعث شده تا ایشان به جایگاه بسیار بزرگ و مهمی در فوتبال باشگاهی کشور دست یابند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: از درویش حمایت نکردم و نخواهم کرد. پرسپولیس از این چاله به چاه می افتاد. واقعا نمی دانم به عنوان یک فرد چه شکلی است و قطعا شخصیتی دارد، اما وقتی مدیرعامل سابق سایپا با کارنامه نامطلوبی به پرسپولیس می آید واقعا عجیب است.

وی در خصوص اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: تنها فردی که می شناسم و برایم احترام قائل هستم شخصیت فرهیخته بیژن ذوالفقاران ناب است. افتخار می کنم که وضعیت بسیار خوبی داشت اما فکر می کنم ذوالفقار نسب هم اجازه کار نخواهد داشت. او باید مراقب باشد که از نامش سوء استفاده نکند. ذوالفقار نسب می تواند عامل موثری باشد اما نمی دانم با این ترکیب می تواند موفق باشد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران افزود: کارنامه درویش ضعیف است و نمی دانم در باشگاه پرسپولیس که مانند یک وزارتخانه است چه کاری می تواند انجام دهد.

کلانی درباره وضعیت سرخپوشان تاکید می کند: پرسپولیس وارد نقل و انتقالات زمستانی می شود و ببینید چه کارهای مثبتی می توان انجام داد. صدری خیلی بهتر از دراویش بود. من با عشق در پرسپولیس بودم و نمی خواهم به عنوان سرمربی در این باشگاه نقشی داشته باشم، فقط دلسوز هستم. نگذاشتند کار به دست افراد رهبری بیفتد.

وی با اشاره به حذف تیم های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بی توجهی وزارت ورزش باعث شده تا مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس به ضرر فوتبال باشگاهی و حیثیت ایرانی ها تمام شود.

کلانی درباره شایعه حضور در کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: اصلا اینطور نیست و من اصلا قبول ندارم. اگر انتخاب کردند، خودشان این کار را کردند. من اصلا قبول ندارم و نمی خواهم باشم.

دیدگاهتان را بنویسید