پیشکسوت پرسپولیس سجادی و صدری را شستشو داد و سیلی زد

پیشکسوت پرسپولیس سجادی و صدری را شستشو داد و سیلی زد

روز گذشته تعدادی از هواداران پرسپولیس در اعتراض به وضعیت این تیم و بسته نگه داشتن پنجره نقل و انتقالات به دلیل بدهی به کالدرون مقابل وزارت ورزش تجمع کردند تا اعتراض خود را به حمید سجادی برسانند. این در حالی است که وحید کلیچ پیشکسوت پرسپولیس نیز در این تجمع حضور داشت و اظهارات وی مبنی بر بی گناهی سدری و سجادی، باز نکردن پنجره و کم کاری کالدرون باعث اعتراض هواداران شد. و متهم به دریافت دستوراتی از سوی مدیریت باشگاه و وزارت ورزش برای رفتن به میان جمعیت و آرام کردن آنها شد.

وحید کلیچ در تشریح حضورش در تجمع هواداران و سخنان و احادیثی که خلق کرد، بیان کرد: طبق قولی که به هواداران داده بودم در این تجمع شرکت کردم و دلیل حضورم در تجمع دیروز هم همین بود و خدا را گواه می پذیرم. دلیل دیگری وجود نداشت حرفی که زدم نه در دفاع از سجادی بود و نه در دفاع از صدری و فقط از شنیده هایم حقیقت را گفتم. اینکه پول به حساب کالدرون واریز شد اما کارشکنی توسط او انجام شد تا مراحل اداری زمان بر باشد و پنجره پرسپولیس بعدا باز شود.

وی افزود: اینکه می گویند سجادی یا صدری به من دستور داده اند که به میان جمعیت بروم و از آنها دفاع کنم درست نیست. به دخترم قسم می‌خورم که هیچ‌کدام از این افراد را از نزدیک ندیده‌ام و نمی‌دانم آنها را در خیابان می‌بینم یا نه. در ضمن اگر واقعاً مأموریت داشتم از کسی محافظت کنم و جو علیه او را آرام کنم، جرأت نمی‌کردم بین همه مردم وارد شوم و بخواهم این حرف را بزنم. من در خانه می نشستم و این کار را با مصاحبه انجام می دادم.

این پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: خدا را شکر در تمام این سال ها دستم جلوی هیچکس دراز نشد و کاری به افراد حاضر در ورزش نداشتم. دیروز این همه پیشکسوت پرسپولیس کجا بودند؟ همه یاد گرفته اند بیرون بنشینند و به اصطلاح لنگ. من به آنجا رفتم تا در کنار هواداران باشم و فقط نظرم را گفتم. امیدواریم در روزهای آینده پنجره باز شود و دو بازیکن تاجیکستانی اضافه شوند تا بتوانند وزنه را از روی تیم بردارند.

کلیچ در پایان درباره شرایط پرسپولیس و بازی با پیکان گفت: همیشه سعی کردم حمایت کنم. اگر پرسپولیس مشکل داشته باشد این یکی از بازیکنان است و یحیی گل محمدی می تواند تا لبه خط برود اما نمی تواند به تنهایی به زمین برود و گل بزند. تیم خوب بازی می کند و تاکتیک هایش خوب است و بازیکنان در شوتزنی نادقیق هستند. امیدوارم امروز پیکان را شکست دهیم چون باید بتوانیم تیمی مثل پیکان را به راحتی شکست دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید