سرمربی پرسپولیس فرهاد مجیدی را شستشو داد و سیلی زد

سرمربی پرسپولیس فرهاد مجیدی را شستشو داد و سیلی زد

ذوب آهن در حالی مغلوب استقلال شد که این تیم با موقعیت های بیشتر و مالکیت توپ از زمین خارج شد و این موضوع سوال فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بود.

جایی که مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تسلط ذوب آهن بر توپ، ژوزه مورینیو را تقلید می کند: توپ را با خودت ببر اصفهان. این گفته با واکنش های مثبت و منفی زیادی در فضای مجازی همراه شد و البته مقدمه ای برای گفت و گو با مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن شد.

عملکرد بازیکنان جوان ما واقعا چشمگیر بود و در طول بازی کنترل خوبی داشتیم و موقعیت های خطرناک زیادی ایجاد کردیم و کمی خوش شانس و نادرست بودیم که نتوانستیم به گل برسیم. ما باید در مسابقات بعدی این موقعیت ها را به گل تبدیل کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فرهاد مجیدی گفت: من ناشنوا نیستم و دوست ندارم کسی را مسخره کنم اما تمجید از تیم ما به من امید داد که در مسیر درستی هستیم. بله، توپ را به اصفهان بردیم تا از دست ندهیم، تا دفعه بعد شاید به جای زدن به تیر دروازه و از دست دادن موقعیت، توپ را به تور بیندازیم.»

وی افزود: برای من مهمترین چیز شخصیت همه است و واقعاً هر وقت بازی تمام می شد رفتم و با مربی تیم حریف دست دادم و با او احترام گذاشتم و صحبت ها هم همین طور بود. . شخصیت مربی باید با تیمی که هدایت می کند جا بیفتد و متاسفانه در برخی تیم های لیگ برتری اینطور نیست.

سرمربی ذوب آهن درباره عملکرد تیمش گفت: مسابقات زنده فرصت خوبی برای معرفی خودمان است. کار ما فقط کسب امتیاز نیست، این مسابقه خوبی است. بچه های ما از این فرصت استفاده کردند اما بدشانس هم بودند. فکر می‌کنم هر چقدر هم که بدشانس باشید، اگر در فوتبال کار کنید، در نهایت به نتیجه می‌رسد و فرقی نمی‌کند چند هفته در اوج باشید یا پایین.

مهدی تارتار درباره شکست تیمش گفت: برای بازی مقابل تیم هایی که فقط نتیجه می خواهند باید تجربه بیشتری داشته باشیم و بازی دیروز و غفلتی که منجر به از دست دادن سه امتیاز شد همان تجربیاتی است که واقعا باید انجام می شد. برای ما اتفاق افتاد..»

وی با اشاره به آینده تیمش گفت: ذوب آهن برند بزرگی در فوتبال ایران است و تیم هایی داشته که بارها نسبت به تیم های خوب تهران نتایج عالی کسب کرده اند. این تیم ها حاصل صبر و حوصله و پروژه هایی بودند که در این باشگاه اجرا شد. امیدوارم وقتی کارم را اینجا تمام کنم، چنین تیمی داشته باشم. تیمی که بازیکنان متعددش می توانند ستاره های آینده فوتبال ایران باشند.»

سرمربی ذوب آهن به مجیدی به نقل از ژوزه مورینیو گفت: خیلی خوب است که مربیان ما مربیان بزرگ و نقل قول های آنها را می شناسند اما شاید یک چیز را فراموش کرده اند. اگر مورینیو الان صحبت کند، از حمایت یک قهرمان اروپا با پورتو و اینتر برخوردار است. او سال ها با چلسی و رئال مادرید قهرمان شده است و به نظر نمی رسد چند هفته دیگر به اوج برسد. البته احترام به حریف همیشه برای من در اولویت بوده و ترجیح می دهم هواداران تیمم را با عملکرد خوب در زمین راضی نگه دارم و مشکلات تیمم را با اظهار نظر پنهان نکنم.

دیدگاهتان را بنویسید