بازیکن سابق ایران اسکوچیچ را شستشو داد و سیلی زد

بازیکن سابق ایران اسکوچیچ را شستشو داد و سیلی زد

علی عسگر دهیار گفت وگویی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل لبنان انجام داد که در ادامه می خوانید.

* فکر می کنم بچه های تیم ملی آنقدر پخته و با تجربه هستند که اینطور فکر نمی کنند. بازیکنان تیم ملی و به خصوص بزرگسالانی که در سطح اول فوتبال جهان بازی می کنند باید این تفکر حرفه ای را در تیم رها کنند. آنها حرفه ای هستند و به نظر من مشکلی وجود ندارد. البته بحث احساسی وجود دارد اما بزرگان تیم همچنان تاثیرگذار هستند. بازی با لبنان یا کره نباید برای ما متفاوت باشد و باید همه مسابقات را جدی گرفت.

* من با تسلط بازیکن و اینکه بازیکن مخالف سرمربی است کاملا مخالفم. من به هیچ وجه قبول ندارم که بازیکن مقابل سرمربی بایستد. کار طارمی اشتباه بود. جایگاه سرمربی مشخص است و باید حفظ شود اما از سوی دیگر باید دید اسکوچیچ درست صحبت کرده است یا خیر.

* باید دید که آیا آقای اسکوچیچ شرایط اولیه را برآورده کرده است یا خیر. اگر سرمربی تیم ملی ضعف تاکتیکی ملی پوشان را در نظر داشته باشد، پس اکثر آنها چگونه در مسابقات قهرمانی اروپا بازی می کنند؟ از طرفی اگر قصد انتقاد از فوتبال ایران را دارد باید به این سوال هم بپردازد که چطور به هدایت تیم ملی دسته اول رسید!

* اگر تیم ملی الان وضعیت خوبی از نظر نتیجه گیری نداشت و نیاز مبرم به امتیاز بود، باز هم اسکوچیچ مهدی طارمی را به تیم ملی دعوت نمی کرد؟ باید دید آیا رفتار سرمربی ملی پوش در این موضوع در بحران ها تکرار می شود یا خیر. نمی دانم!

دیدگاهتان را بنویسید