پرویز برومند رشید مظاهری را شستشو و توزیع کرد

پرویز برومند رشید مظاهری را شستشو و توزیع کرد

پرویز برومند درباره صحبت های دستمزد معتبی هورشیدی، سرمربی سابق و حمید استیلی، سرمربی فعلی تیم ملی ایران گفت: از انتخاب بهترین دوستان جهان مشخص بود که چنین اتفاقی می افتد. متاسفانه همه به خود اجازه می دهند در مورد فوتبالیست های معروف اظهار نظر کنند. انتخاب مردان در فدراسیون و تیم ملی از اساس اشتباه بود. حمید استیلی یکی از نوابغ فوتبال ایران است و در کشورمان شهرت دارد. همه نمی توانند در مورد خودشان صحبت کنند، از جمله انتخاب های خوب دنیا.

وی در خصوص بحث ادامه کار با دراگان اسکوچیچ برای حضور در جام جهانی 2022 قطر، تصریح کرد: اسکوچیچ برای موفقیت تیم ملی تمام تلاش خود را انجام داد. در کل مخالف تغییر سرمربی در هر شرایطی هستم. آنها باید قبل از انتخاب اسکاچ به چیزهای دیگری فکر می کردند. وقتی تصمیمی می گیرند، باید از آن دفاع کنند. اما انتخاب مربیان خارجی برای فوتبال ایران اشتباه است و مربیان ایرانی گزینه خوبی هستند زیرا با شرایط فوتبال ایران آشنا هستند و زودتر می توانند ایده های خود را اجرایی کنند.

دروازه بان سابق تیم ملی با یادآوری عملکرد دروازه بان های لژیونر ایرانی خاطرنشان کرد: هر دروازه بانی روزهای خوب و بدی دارد. دروازه بان های ما بهترین های فوتبال ایران هستند و فکر نمی کنم تفاوتی بین آنها و دروازه بان های خارجی وجود داشته باشد، اما در برخی از انتخابات باید زودتر تصمیم گیری می شد.

برومند درباره اظهارات اخیر رشید مظاهری درباره شخصیت مربیگری محرم نویدکی که برخی آن را کنایه به فرهاد مجیدی می دانند، گفت: مظاهری خیلی اشتباه می کند. او نسبت به روزهایی که در استقلال سپری کرد، در سپاهان نور خاصی نداشت. یک بار هم مشاهری بدرخشد و ناجی تیمش شود و بعد این حرف ها را بزند.

وی در خصوص وضعیت استقلال برای ادامه مسابقات لیگ برتر و دیدار با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: فرهاد مجیدی آنقدر درایت دارد که بعد از حذف از جام حذفی بازیکنانش را از نظر روحی آماده کند. به مجیدی پیشنهاد دادم و گفتم جوری بازی کن که با اختلاف امتیاز قهرمان شویم تا جام حذفی را فراموش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید