رشید مظاهری پس از جدایی از استقلال اعتراف کرد

رشید مظاهری پس از جدایی از استقلال اعتراف کرد

رشید مظاهری پس از تساوی سپاهان مقابل استقلال به نیمکت آبی پوشان اشاره کرد. وی گفت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می کنم هم استقلال و هم من در سپاهان از فوتبال لذت بردیم اما متاسفانه توپ هایمان گل نشد. بعد از 6 بازی سخت در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان ما تحت فشار زیادی بودند اما با این حال همه بچه ها عالی بودند و من از عملکردم راضی بودم.

وی در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه گفت: ما واقعا دلتنگ هواداران بودیم و جو بسیار خوبی را شاهد بودیم. امیدوارم با تمهیداتی که به چشم می خورد هواداران در مسابقات پیش رو حضور داشته باشند چرا که فوتبال با حضور هواداران متفاوت است.

دروازه بان سپاهان درباره بازی با تیم سابقش گفت: اگر بگویم انگیزه خاصی نداشتم دروغ است و انگیزه های خودم را داشتم. تا جایی که می توانستم روی زمین تمرکز کردم.

مظاهری در پاسخ به این سوال که علیرغم صحبت هایش که باعث ایجاد سوءتفاهم در بین هواداران استقلال شد، پس از پایان بازی به سمت هواداران رفت و مورد تشویق آنها قرار گرفت. من آن را در گوشی خود ندارم و متوجه فشار مجازی نمی شوم. من تا جایی که بتوانم رسانه ها را دنبال نمی کنم و روی کارم تمرکز می کنم. هیچکس با من صحبت نکرد و فشار مجازی روی من نبود اما با خودم فکر کردم و دیدم این چیزها در شأن من و باشگاه سپاهان نیست و کاری به طرف مقابل ندارم.

گفت: 12، 13 سال است که فوتبال بازی می کنم و مربی ای را دوست ندارم که نیاید. بالاخره فوتبال همین است و در اینجا از هواداران سپاهان و استقلال بابت پایین آوردن کلاس باشگاه سپاهان عذرخواهی می کنم.

دروازه بان سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا مربی ای که دوستش ندارد در گذشته از او حمایت کرده است یا خیر، گفت: گفتم ممکن است خوشش نیاید و این سلیقه مربی است. هیچ بازیکنی نمی گوید من بد هستم و بهانه اش این است که او این کار را دوست نداشت و من قطعا خوب نبودم و او به من بازی نداد.

دیدگاهتان را بنویسید