پیشکسوت تیم پرسپولیس به رضا درویش تذکر داد

پیشکسوت تیم پرسپولیس به رضا درویش تذکر داد

انتخاب محمد محمدی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس مورد انتقاد برخی از پیشکسوتان قرار گرفته است. بهروز رهبری فرد در این خصوص مصاحبه ای انجام داده و صریح صحبت کرده است که در ادامه می خوانید:

* محمد محمدی پسر خوب، باسواد و خوش اخلاقی است و من به هیچ وجه در مورد شخصیت واقعی او صحبت نمی کنم و اصلا از دست او ناراحت نیستم، زیرا اگر می دانست پیشنهاد این پست برای خیلی های دیگر که دارند. هنوز تعریف نکرده اند، قبول می کنند.

* می خواهم بگویم این همه پیشکسوت پرسپولیس واقعا باید بنشینند و بعد یکی که فوتبالش را در استقلال تمام کرده اینجا پست بگیرد. یادم هست روزی که به استقلال رفت، مدعی شد پسرش از او خواسته است. حالا باید به درخواست پسرش برگشته باشد.

* در آکادمی هم همین شرایط را داریم. ما پیشکسوتانی داریم که سال ها برای این تیم کار کرده اند. بعد یکی که دو سه سال در پرسپولیس بازی کرده باید قائم مقام باشگاه پرسپولیس شود؟

* آقای درویش شما پرسپولیس را با سایر باشگاه هایی که دوستانتان را در آنجا جمع می کنید اشتباه گرفته اید. اگر واقعا این یک روال است، چرا باشگاه استقلال برای آقای حسین کلانی پیامی منتشر نمی کند؟

* بدانید پرسپولیس جای این مدل تصمیم گیری ها نیست و شما در مقابل پیشکسوتان می ایستید و باید بگویم سال به سال در سال گذشته و صد رحمت آقای رویانیان که حداقل به پیشکسوتان احترام می گذاشتند، تردید نکردم.

* با این مدیریت امثال من را قلقلک می دهند و اتفاقا قلقلک من هم خوب است. آقای درویش امیدوارم اشتباه کرده باشم اما تجربه نشان می دهد که این تصمیمات نه تنها کمکی به تیم نمی کند بلکه باعث ایجاد حاشیه می شود. حالا که آقای خوردبین و افشین پیروانی نمی توانند بکنند محمد چه می تواند بکند؟

منبع: آخرین خبر

دیدگاهتان را بنویسید