یکی از اعضای هیات مدیره استقلال به سرمربی تیم ملی تذکر داد

215794 231 خبر خاکستری

محمد مومنی در خصوص دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی که از ساعت 15:30 امروز پنجشنبه در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی برگزار می شود، گفت: کره جنوبی میزبان این دیدار است و به همین دلیل روز سختی برای دراگان اسکوچیچ است.«برخی صعود تیم ملی جام جهانی را به درخشش لژیونرها مرتبط می دانستند، اما با توجه به غیبت چند بازیکن کلیدی در این مسابقه، اسکوچیچ باید توانایی های خود را داشت و نشان می داد.

وی ادامه داد: قطعا سردار آزمون با غیبت پنج بازیکن کلیدی (مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سامان کودوس به دلیل تاج و محرومیت سعید عزت اللهی و صادق محرمی) مهره کلیدی کشورمان خواهد بود. با توجه به نبود این پست، هنر مربی تیم این است که چه بازیکنی را در کنار این لژیونر قرار دهد تا کره جنوبی را در سئول متوقف کند و امتیازات لازم را کسب کند.

پیشکسوت و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: آزمون اصلی دراگان اسکوچیچ این است که مشخص کند برای این دیدار چه برنامه ای دارد و آیا توانایی های لازم برای آینده فوتبال تیم ملی را خواهد داشت یا خیر؟

مومنی در خصوص ترکیب تیم ملی برای دیدار مقابل کره جنوبی و دعوت از محمدحسین کنعانی زادگان گفت: لیست تیم ملی خوب است اما برای کنعانی زادگان قانون باید فصل بازیکنان اشتباه باشد. ما نباید ارزش‌های اخلاقی جامعه را در مرکز برخی نتایج قرار دهیم و باید قاطعانه در این مورد تصمیم‌گیری شود، زیرا آیندگان به این موضوع توجه خواهند کرد.

مومنی گفت: اگر تلاش کنیم قانون را دور بزنیم قطعا در آینده دور خواهیم زد. به نظر من سرمربی تیم ملی می توانست در این پست از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند استفاده کند.

تیم ملی فوتبال ایران امروز به مصاف کره جنوبی می رود و از هم اکنون راهیابی هر دو تیم به جام جهانی قطر قطعی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید