یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نیز به خوب بودن بمب پرسپولیس اذعان کرد.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نیز به خوب بودن بمب پرسپولیس اذعان کرد.

محمد مومنی پیشکسوت استقلال و یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه در گفت و گو با خبروشی درباره حواشی اخیر پس از درخشش بازیکن جدید پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات در رابطه با حضورش مطرح شده بود، صحبت کرد. در استقلال اما پس از بازی پرسپولیس مقابل هوادار و گلزنی یکی از بازیکنان جدید این تیم – که تابستان امسال لباس قرمز پوشید – و همچنین ضربه او به گل اول، ویدئویی از محمد مومنی در فضای مجازی منتشر شد که یکی از پر سر و صداترین بازیکنان پنجره نقل و انتقالات را توصیف می کند. فصل به عنوان یک فوتبالیست معمولی. انجام شد، به شدت بازنشر شد. مدیر باشگاه استقلال در خصوص همین موضوع و همچنین بازی استقلال مقابل پیکان و البته انتقاد کارشناسان از شاگردان ساپینتو که با واکنش سرمربی این تیم مواجه شد، اظهار نظر کرد:

چند وقت پیش درباره یکی از خریدهای تیم پرسپولیس در این فصل نظر دادید. حالا که همین بازیکن در آخرین بازی پرسپولیس گل زد، حرف قبلی ات را تایید می کنی؟

این سؤالات اصلاً مهم نیستند که بخواهیم در مورد آنها صحبت کنیم. ما به همه حریفان احترام می گذاریم. همه تیم ها قابل احترام هستند. هم آنهایی که با ما موافق هستند و هم آنهایی که موافق نیستند.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

از نظر فنی، بازیکنی مثل لوکادیا برای تیمش مثمر ثمر است. فوتبالیستی که سه بازی در ترکیب اصلی انجام داد و دو گل برای آن تیم به ثمر رساند. چنین بازیکنی با زدن گل فشار روحی را از روی تیمش برمی دارد.

تو چی میگفتی

در دو بازی اخیر پرسپولیس، لوکادیا هر دو گل اول را به ثمر رساند. این باعث می شود تیم هنگام انجام کارهای تاکتیکی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. گلزن اول خیلی مهم است. این باعث می شود بازیکنان اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و خودشان را بیشتر پیدا کنند. اما بازیکنانی که گل دوم یا سوم را می زنند از نظر فنی به تیم خود کمکی نمی کنند. درست است که فشار روحی و روانی را به تیم خود اضافه نمی کنند، اما با وجود هزینه های سنگینی که بر آنها وارد می شود، از بار روانی تیم کم نمی کنند.

همانطور که می دانید استقلال در شرایطی به مصاف پیکان می رود که دو تیم حریف سپاهان و فولاد این هفته با تساوی به پایان رسیدند. نظرت در مورد دیدار امشب استقلال و پیکان چیست؟

امروز فرصت خوبی است تا با برد جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم. هرچند اختلاف امتیاز تیم ها کم است. بنابراین باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

چقدر پیکان را می شناسید؟

تیم معتبی حسینی تاکتیکی کاملا بسته و بسته دارد. پیکان ها تمام ورودی های محوطه دروازه خود را می بندند و به اجرای برنامه های تاکتیکی خود ادامه می دهند، اما ما باید مراقب باشیم. چون انگیزه روانی آنها برای بازی مقابل استقلال بسیار بالاست. نام استقلال برای هر تیمی انگیزه ایجاد می کند. باید در بازی اول گل بزنیم. موفقیت لزوما به گل زدن نیست. اما به کارگیری درست کار گروهی نیز می تواند نوعی موفقیت باشد. زیرا در چنین شرایطی شرایطی برای گلزنی برای تیم فراهم می شود.

استقلال چطور می تواند یک تیر بزند؟

استقلال می تواند با کمک دو وینگر چپ و راست جوان و یک دونده که در اختیار دارد، از کانال های کناری به کنار و ویکت های عمقی پیکان نزدیک شود. در این شرایط امکان هدف افزایش می یابد.

در مورد ناراحتی سرمربی استقلال از انتقادات بزرگترها حرفی برای گفتن دارید؟

باشگاه استقلال بازیکنانی دارد که در گذشته پیراهن مقدس این باشگاه و تیم ملی را بر تن کرده اند. افرادی که در مسابقات بین المللی ما و خارجی فوتبال بازی کرده اند و تجربه و دانش فنی دارند. اما اکنون که آنها در مورد این مسائل اظهار نظر می کنند، از آنها می خواهم که نظرات آنها برای تیم ما مفید باشد. اعضای تیم استقلال فرزندان خودت هستند. کسانی هستند که خودتان تعدادی از آنها را تمرین داده اید و حالا باید آنها را در آغوش بگیرید تا استقلال و در نهایت هواداران از آنها نهایت استفاده را ببرند. لذا از شما پیشکسوتان خواهش می کنم غرور و اتحاد موجود را تقویت کنید تا هم هواداران آرام باشند و هم شرایط در تیم استقلال به گونه ای باشد که بتوانیم از آنها بهتر استفاده کنیم. خدای ناکرده اگر همدیگر را تخریب کنیم هیچ منفعت اجتماعی برای ما نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید