مذاکرات اولیه با گزینه های سرمربیگری تیم امید آغاز شد/ بحث سرمربی تیم ملی در هیات مدیره

ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921780

هیچ فشاری برای انتخاب گزینه خاصی برای معاونان زن وجود نداشت

سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: سرمربی تیم ملی در هیات مدیره مطرح شده و ممکن است نیاز به جلسات بعدی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان اصولی، عضو شورای حکام و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: جلسه شورای حاکمیتی فدراسیون فوتبال امروز با حضور اکثریت اعضا و مباحثی از جمله اصلاح قوانین و معاملات برگزار شد. فدراسیون، تغییر پاداش تیم ملی و بحث تیم ملی بانوان بود که هنوز ادامه دارد.

وی در خصوص اتفاقاتی که برای سرمربی تیم ملی افتاد گفت: در این زمینه همکاران در حال بحث و بررسی شرایط هستند. به محض اینکه در این جلسه به جمع بندی رسیدیم آن را اعلام خواهیم کرد، ممکن است جلسات بیشتری لازم باشد، اما امروز این موضوع مطرح شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در خصوص سرمربی امید این تیم گفت: مذاکرات اولیه در حال انجام است و گزینه ها در حال بررسی است. به محض اینکه به جمع بندی و توافق رسیدیم، موضوع به هیات مدیره منتقل می شود.

اصولی در پاسخ به این سوال که آیا درست است که رئیس فدراسیون از سوی برخی افراد ذی نفوذ برای انتخاب نایب رئیس زن تحت فشار قرار گرفته است، گفت: شرایطی وجود داشت که دیگر در خدمت خانم موسوی نیستیم. رئیس فدراسیون طبق اساسنامه پیشنهاد خود را به هیئت رئیسه ارائه می کند، شایعاتی مبنی بر اعمال فشار وجود داشت که تکذیب می شود، فردی که مشاور فدراسیون بوده دروغ می گوید.

سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس تاکید کرد: این مرد از رئیس برکنار شده اتحادیه فوتبال جدا شده و اکنون یک سری ادعاهای کذب دارد که تکذیب می شود. در زمان مقرر این موضوع به مجمع پیشنهاد می شود و بر اساس برنامه ریزی های رئیس فدراسیون در خصوص نایب رئیسی بانوان تصمیم گیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید