تاج از گزینه های سرمربیگری تیم ملی رونمایی کرد

تاج در خصوص اینکه آیا مذاکرات میرشاد مجدی با این مربی در عمان صحت داشته است، توضیح داد: خیر، مجدی مسئولیتی در این زمینه ندارد. ما با برونکو مذاکره نکرده ایم. اگر قرار است فدراسیون مذاکره کند باید در جریان باشم و هنوز با برونکو، کی روش یا گزینه دیگری مذاکره نکرده ایم.

وی درباره اینکه آیا سرمربی ایرانی جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی است، گفت: چیزی که به ذهنم می رسد این است که جمعی از مربیان بزرگ ایرانی داریم. من خودم با مربیان ایرانی زیادی مثل مرحوم پورحیدری، مرحوم حجازی، محمد مایلی خان، علی دایی، فرهاد کاظمی و… کار کرده ام که همه محترم و عزیز هستند. قصد من محافظت از مربیانم است.

مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان با بیان اینکه ناصر حجازی همیشه از او تعریف می کرد، گفت: زمانی که حجازی سرمربی ما در سپاهان بود، بازی های لیگ کم بود. ما یک نیم فصل با مرحوم 3 امتیاز گرفتیم. یادم می آید که تماشاگران به من و او چیزهایی می گفتند. این اولین دوره ای بود که حجازی پس از حضور در بنگلادش به ایران آمد. بعد از حضور حجازی در سپاهان او را به ذوب آن بردیم.

تاج افزود: هدف نهایی من برافراشتن پرچم تیم ملی است. اگر انتقادی وجود دارد، درک این نکته مهم است که این انتقاد شخصی نیست و برای دولت است. ما و سداووسیما سربازان این کشور هستیم. زمانی که در هیات مدیره پرسپولیس بودم با علی پروین کار کردم.

دیدگاهتان را بنویسید