6 گزینه برای سرمربیگری تیم ملی مشخص شد

تیم امید قرار است از 22 تا 21 شهریور ماه 1402 در مسابقات مقدماتی جام ملت های 2024 شرکت کند که سه تیم برتر این رقابت ها به جام ملت ها که قرار است آذرماه سال آینده برگزار شود راه پیدا می کنند و جواز حضور در المپیک را خواهند داشت. 2024. در واقع اگر تیم امید در مسابقات شهریور شکست بخورد، المپیک 2024 را از دست می دهد و این در شرایطی است که شرایط امید هنوز مشخص نیست.

تکلیف حضور یا عدم حضور حبیب کاشانی به عنوان سرمربی در تیم امید هنوز مشخص نیست و مشخص نیست کاشانی تصمیم خود را از فدراسیون بگیرد یا خیر.

فارغ از اینکه کاشانی به عنوان سرمربی انتخاب شود یا خیر، فدراسیون فوتبال فهرستی از مربیان را برای هدایت تیم امید در نظر گرفته است. حبیب کاشانی اگرچه به عنوان سرپرست تیم امید منصوب شده اما گزینه های خاص خود را خواهد داشت اما بحث در اختیار داشتن یا نداشتن کامل او باعث شده تا فدراسیون وقت تلف نکرده و لیست مربیان را روی میز خود داشته باشد.

در حال حاضر 6 مربی از سوی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید در نظر گرفته شده است. وحید هاشمیان که به عنوان دستیار مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران فعالیت می کرد، یکی از کسانی است که فدراسیون برای حضور در تیم امید شرایطش را زیر نظر دارد.

6 گزینه برای سرمربیگری تیم ملی مشخص شد

فرهاد مجیدی که سال گذشته با استقلال قهرمان لیگ برتر شد و امسال هدایت اتحاد کلبا در لیگ امارات را برعهده دارد گزینه دیگری است.

نام سعید دکی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین که هم اکنون با 11 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارد نیز در لیست ساکنان خیابان سئول قرار دارد.

رسول خطیبی سرمربی سابق تراکتورسازی و آلومینیوم اراک نیز دیگر مربی است که فدراسیون وضعیت او را زیر نظر دارد. خطیبی هم اکنون مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان است.

حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس که مدتی به عنوان سرمربی در تیم جوانان فعالیت می کرد در کنار محرم نویدکیا سرمربی سابق سپاهان گزینه های دیگر سرمربیگری تیم امید هستند.

نام حسین عبدی در ابتدا مطرح شد اما با توجه به اینکه او ماموریت دیگری دارد و آن هدایت تیم جوانان در جام جهانی است، از لیست گزینه ها خط خورد.

این 6 مربی مدنظر فدراسیون هستند و حالا باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. آیا حکم مدیریت کاشانی از سوی فدراسیون صادر می شود و در این صورت آیا این گزینه ها سر جای خود باقی می مانند یا تغییراتی ایجاد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید