رد گزینه پرسپولیس برای سرمربیگری تیم ملی

رد گزینه پرسپولیس برای سرمربیگری تیم ملی

هفته گذشته فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه ای رسمی به چند گزینه داخلی از آنها خواسته بود برنامه خود را برای هدایت تیم ملی ارائه کنند. یکی از آن گزینه ها مهدی تارتار بود که در 15 سال گذشته در لیگ برتر ایران فعالیت می کرد.

وی در حالی که تاکنون در این مورد سکوت کرده بود، حالا با انتشار پستی در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داده است. تارتار در این پست به غیبت علی دایی و یحیی گل محمدی اشاره کرد و آن را مشکوک و تعجب برانگیز دانست.

وی همچنین از امیر قلعه نویی خواست تا از تصمیم خود برای انصراف از لیست گزینه ها عقب نشینی کند اما در عین حال اعلام کرد که به دلیل تعهد کاری به ذوب آهن و سایر موارد قصد ارسال برنامه خود را به فدراسیون ندارد.

پست مهدی تارتار که با واکنش مثبت هواداران ذوب آهن و همچنین علی دایی، یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی مواجه شد را در ادامه می خوانید:

با سلام خدمت همه هموطنان عزیز و مردم مهربان کشورم

هفته گذشته مانند سایر گزینه ها نامه ای از فدراسیون فوتبال مبنی بر ارائه طرحی برای مدیریت تیم ملی دریافت کردم که به دلیل محرمانه بودن این نامه ترجیح دادم نسبت به آن واکنشی نشان ندهم. اما حالا از مسئولان فدراسیون فوتبال به خاطر این موضوع تشکر می کنم. همچنین با احترام به تمامی مربیان خارجی که حضورشان باعث پیشرفت فوتبال ایران می شود (بازیکنان و مربیان)، از اعتماد مسئولان فدراسیون به مربیان ایرانی تشکر می کنم.

حضور در جمع گزینه های هدایت تیم ملی کشورم برای من افتخار است و از این بابت بسیار خوشحالم. برای من که از کودکی طرفدار تیم ملی هستم باعث افتخار است، اما تعجب می کنم که چرا نام دو چهره مهم مربیگری فوتبال ایران، علی دایی و یحیی گل محمدی در میان گزینه ها نیست؟ بدون شک حضور آنها می تواند برای فوتبال ایران مفید باشد و آرزو می کنم در این برهه حساس بتوان از تجربیات این دو مربی عزیز و باتجربه استفاده کرد. همچنین از زحمات دوست و همکارم یحیی گل محمدی در پرسپولیس خسته نباشید. امیدوارم علی عموی عزیز و فوق العاده ای باشد. به محض بازگشت به صحنه فوتبال ایران از امیرخان کلانی نیز می خواهم در صورت امکان از هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان کنار نرود.

اما با توجه به تعهد کاری که در تیم فوتبال ذوب آن به مدیران این باشگاه، بازیکنان، هواداران و زحمتکشان کارخانه دارم و همچنین سایر موارد، باید بازنشستگی خود را از این تیم اعلام کنم. نیمکت تیم ملی فوتبال مدیریت باشگاه و ذوب آهن در این مدت به خوبی از کادرفنی تیم حمایت کرده اند و من به عنوان سرمربی تعهد کاری و اخلاقی خود را نسبت به آنها حفظ خواهم کرد.

همچنین با توجه به شدت تمرینات در روزهای اخیر و تمرکز روی دیدار سرنوشت ساز تیممان مقابل مس کرمان، زمان لازم برای تهیه و ارائه برنامه مورد نظر مسئولان فدراسیون فوتبال را نداشتم و از این بابت عذرخواهی می کنم. .

در نهایت امیدوارم مسئولان فوتبال ایران با در نظر گرفتن همه جوانب بهترین گزینه را برای هدایت تیم ملی بزرگسالان و همچنین تیم فوتبال امید انتخاب کنند. فوتبال ملی ایران در مرحله حساسی قرار دارد و به عنوان یک ایرانی و هوادار تیم ملی امیدوارم که فوتبال ملی ایران به بهترین شکل برای جام ملت های آسیا، مقدماتی جام جهانی و انتخابی المپیک آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید