رضا درویش آب پاک روی دست مهاجم پرسپولیس

رضا درویش آب پاک روی دست مهاجم پرسپولیس

رضا درویش درباره وضعیت القطر گفت: الان دو فکر وجود دارد. آقای القطر که چندین بار با او صحبت کردم و از او احوالپرسی کردم، گفت که در همان شهری که در آنجا بود، دکتری را می شناسم که فکر می کند نیازی به جراحی ندارد و از قبل شروع به تمرین کرده است، و پزشکانی که مورد تایید هستند. توسط تیم پزشکی ما پزشکان سرشناس و آگاه معتقدند که او خواهان جراحی است. آقای گل محمدی هم درست می گوید. اگر مربی برایش مهم است می گوید از بازیکن استفاده می کند و اگر اتفاقی بیفتد مقصر است، اما آقای گل محمدی می گوید چون سلامت عیسی برای من مهم است، پزشکانی که بهترین جراحان هستند باید تایید کنند. آی تی.

وی افزود: هیچ تفاوتی بین عیسی و باشگاه وجود ندارد. این بازیکن هم برای تمرین و تمرین می آید اما بحث روی این دو فکر است. می گوید پزشکان ما گفتند می توانی بازی کنی اما آقای گل محمدی می گوید اگر این بازیکن مصدوم شود باید برای همیشه فوتبال را ترک کند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قراردادش چه زمانی به پایان می رسد؟ گفت: عیسی سال آینده با ما عهد دارد.

او درباره تصمیم نهایی برای القطر گفت: نمی خواهیم این بازیکن به خاطر دو بازی ما به فوتبالش پایان دهد. اگر تصادف کند می تواند به پایان عمر فوتبالی اش منجر شود و ما جاه طلب نیستیم که بگوییم برای ما بازی می کند و امروز خرج می کند. این معنا ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید