هوش رضا درویش خبر خوبی دریافت کرد. مشکل پرسپولیس حل می شود؟

هوش رضا درویش خبر خوبی دریافت کرد.  مشکل پرسپولیس حل می شود؟

رضا درویش در خصوص اینکه آیا دیداری با حسین قربان زاده، مدیرعامل سازمان خصوصی سازی داشته است یا خیر، گفت: خیر، چهارشنبه گذشته که در همایش شرکت های اقتصادی، بانک ها، بورس و خصوصی سازی در کیش حضور داشتیم، با قربان زاده جلسه ای داشتم. ممکن است یکی دو روز آینده جلسه ای داشته باشیم. ما با او و سازمان خصوصی ارتباط نزدیک داریم چون باید همه بحث های مالی را با آنها هماهنگ کنیم.

وی در خصوص اینکه نمایشگاه کیش ظاهرا نتیجه خوبی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته است، گفت: شرکت های اقتصادی، سرمایه گذاری و بانک ها در کیش حضور داشتند و جلسات خوبی داشتیم. با بانک شهر هم قرارداد داشتیم. جا دارد از این بانک به ویژه مدیرعامل محترم آن تشکر کنم که واقعاً تا کنون با پرسپولیس همکاری داشته است. در مجموع جلسات بسیار خوبی بود. کارگروه اقتصادی ما باید روی موضوعات مرتبط با این جلسات کار کند.

اگر پرسپولیس قوی می خواهیم باید پایه مالی خوبی داشته باشیم
مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا فضای اقتصادی باثباتی برای باشگاه فراهم شود. اگر بخواهیم تیم قدرتمندی داشته باشیم باید پایه مالی خوبی داشته باشیم. امیدوارم از این به بعد مشکلات مالی گذشته را حل کنیم و برای آینده مشکلی نداشته باشیم تا بتوانیم تیم خوبی را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم و دغدغه همیشگی و فراموش شده پرسپولیس که قهرمانی آسیاست را برطرف کنیم. .

بار اقتصادی که از گذشته به ارث برده ایم، ما را عذاب می دهد
درویش در خصوص بدهی های باشگاه به مهدی رسول پناه گفت: ظاهرا احضاریه دیگری برای مسدود شدن حساب ها آمده و حساب ما را در بانک مرکزی بسته اند. پرسیدیم این احضاریه چیست و گفتند رسول پناه اعلام کرده در گذشته از پرسپولیس بدهکار بوده است. بسیاری از وام دهندگان گذشته در این باشگاه هستند که طی 30-40 سال گذشته آمده اند و رفته اند. امیدوارم روزی مشکل بدهی ها تمام شود و بتوانیم به فکر بودجه و پول تیم باشیم. ما اکنون بیشتر گرفتار بار اقتصادی هستیم که از گذشته به ارث برده ایم.

هر حسابی که داریم بسته شده است، اما هر کدام را حل خواهیم کرد
وی ادامه داد: هر حسابی که داریم بسته است، اما تک تک آنها را حل می کنیم. همچنین قوه قضائیه برای پرسپولیس و استقلال کارگروهی ایجاد کند تا پرونده ها با سرعت بیشتری رسیدگی و به نتیجه برسد.

خوشبختانه پرسپولیس به باشگاه کورتریک بدهکار نیست
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره موانع کسب مجوز حرفه ای برای این باشگاه مانند تالاب کورتریک از بلژیک و رادوسوویچ گفت: جا دارد از فدراسیون فوتبال تشکر کنم که تعلیق یک ساله کمیسیون مجوز حرفه ای را به دو ماه افزایش داد. تا حدود 15 دسامبر امکان بارگذاری مدارک باشگاه ها در سایت AFC وجود دارد. دیروز در خدمت وزیر ورزش بودیم، او آنقدر دغدغه پرسپولیس و استقلال دارد که هر دو هفته یک بار با ما جلسه دارد. دیروز با حضور تاج، کنبرزاده و مسئول صدور پروانه حرفه ای با وزیر جلسه داشتیم. خدا را شکر پرسپولیس به باشگاه کورترک بدهکار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید