بازیکن جدید در راه پرسپولیس؟! رضا درویش فاش کرد

بازیکن جدید در راه پرسپولیس؟!  رضا درویش فاش کرد

رضا درویش پس از امضای قرارداد رامین رضایان در جمع خبرنگاران گفت: امروز پس از گذشت نزدیک به 20 روز توانستیم با رزیان توافق کنیم و با رزیان قرارداد ببندیم و نیاز کادرفنی و هواداران را برآورده کنیم.
وی در خصوص قرارداد رضاییان گفت: الان راضی هستیم و برای نیم فصل قرارداد بسته ایم. او اکنون بازیکن آزاد است و برای فصل آینده مذاکرات را آغاز خواهیم کرد. مبلغ درخواستی باشگاه الدحیل را با دلال به توافق رساندیم و آنها همکاری کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکن جدیدی به پرسپولیس اضافه می شود یا خیر، گفت: انشاالله به دنبال جذب بازیکن آزاد هستیم که بتواند شرایط کادرفنی را داشته باشد و نام پرسپولیس را برآورده کند. گاهی دوستان می گویند یک تیم 10 بازیکن دارد اما کادرفنی ما معتقد است باید بازیکنی بگیریم که مشکلات پرسپولیس را حل کند. همین که ما 4 بازیکن را هدایت می کنیم و گره از پرسپولیس باز نمی کنیم، مورد احترام ستاد نیست. چند روز پیش کار یک بازیکن را با گل محمدی تا ساعت 4 صبح دنبال کردیم. جا دارد از گل محمدی و همکارانش بابت تماشای حدود 100 فیلم توسط بازیکنان تشکر کنم که کار سختی است.

درویش ادامه داد: مشکلات ما را همه می دانند، شاید تنها باشگاهی هستیم که در و پنجره های آن اینقدر بسته است. امروز دیدم باشگاهی با بدهی های زیاد پنجره هایش را باز کرد. جا دارد از خود وزیر تشکر کنم چون اگر لطف نمی کرد شاید عده ای هنوز دنبال بهانه بودند. یک بازیکن 12 سال قرض داده است اما چطور ممکن است بعد از 10 سال این همه مدیر آمدند و رفتند و خیلی ها غذا درست کردند که مشکلی نبود اما این بازیکن دیروز آمد. منکر حق نیستیم اما این چه وضعیتی است که باعث ایجاد و ایجاد شور و نشاط و نگرانی برای هواداران و کادرفنی شده است.امید است بتوانیم با همدلی و رضایت جام ششم را کسب کنیم.

وی درباره جدایی مهدی شیری نیز توضیح داد: بله با باشگاه فولاد توافق کرده بودند و ما هم توافق کردیم. البته وقتی بازیکن می رود باید مبلغی را بپردازد که توافق شده است. برای شیر هم آرزوی موفقیت داریم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه آیا رضایان فردا برای عقد قرارداد به باشگاه می آید یا خیر، گفت: قرارداد بسته شده است. البته روال اداری دارد اما برای ثبت نام در سازمان لیگ قرارداد بسته شد.

وی درباره صحبت های آجورلو که درویش گفته بود: آقای آجورلو دوست داشتنی است، گفت: نمی دانستم مشکلات پرسپولیس اینقدر زیاد است. جایی با یکی از کارمندان بودیم، وقتی مشکلات را به او گفتم، مسئول تعجب کرد که با این همه مشکلات می توان به کار ادامه داد. درسته روزی که اومدم میدونستم مشکلاتی هست ولی هیچوقت تصور نمیکردم یکی از 12 سال پیش کار کنه و الان بیاد. در ذهن من این بود که نه، اما در ذهن افراد کمتری بود. ضمن اینکه مدتی پیش بدهی داشتند و باید پرداخت شود. در حالی که فضایی برای تبلیغات نداریم و قبلاً به همه می دادند و پول را می گرفتند، اما تصمیم گرفتیم همه مشکلات را حل کنیم تا دل هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید