لیست جدید پرسپولیس رضا درویش ارسال شد؟

یحیی گل محمدی درباره آخرین عملکرد باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: یک هفته پیش لیست بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود را در اختیار باشگاه قرار دادم اما متاسفانه هنوز باشگاه کاری انجام نداده و قرارداد هیچ بازیکنی تمدید نشده است.

این در حالی است که ظاهراً یحیی گل محمدی لیست کتبی به رضا درویش نداده و گفتگوی شفاهی صورت گرفته است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که تابستان گذشته نقش مهمی در خرید ستاره های بزرگ این تیم و کسب عنوان قهرمانی داشت، از صحبت های سرمربی خود ناراحت است.

با این حال یحیی گل محمدی مدعی است حدود 10 روز پیش در گفت وگویی که با مدیران باشگاه داشته اسامی بازیکنانی را که قرار است قراردادشان با باشگاه تمدید شود را ارائه کرده است اما اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است. موضوعی که سرمربی تیم پالشن از مدیریت این باشگاه انتقاد کرد. در همین راستا هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کلیه امور مربوط به ابقای گل محمدی و جذب بازیکن برای فصل آینده را به رضا درویش مدیرعامل باشگاه و درویش که دیگر عضوی از این باشگاه نیست محول کرد. هیئت مدیره باید هر هفته در جلسه حضور داشته باشد و عملکرد خود را گزارش دهد.

پرسپولیس در سال های اخیر بلافاصله پس از پایان فصل کار خود را برای تقویت تیم انجام داده و بازیکنان بزرگی را معرفی کرده است. به عنوان مثال در فصل قبل و طی چند روز پس از پایان لیگ بیست و یکم بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی، مهدی احمدی، سروش رفیعی و سعید صادقی در چند روز متوالی رونمایی شدند. اما این روزها که بیش از 20 روز از پایان فصل می گذرد که بازیکنان پرسپولیس منتظر خبرهای خوبی هستند، اتفاقی در باشگاه رخ نداد.

شاید یکی از دلایل این موضوع حذف رضا درویش از هیات مدیره باشگاه باشد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اکنون فقط مدیرعامل است و عضوی از هیات مدیره نیست. بنابراین رضا درویش باید با نظر اعضای هیات مدیره در جلسات هیات مدیره حاضر شود و گزارش ارائه کند! از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس باید 35 درصد از مبلغ قرارداد این بازیکن را با احتساب باقی مانده قرارداد فصل گذشته به اضافه آپشن و پاداش قهرمانی به شاگردان یحیی گل محمدی پرداخت کند. این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی جدی مواجه است و همین مشکل کافی است تا رضا درویش بازیکنان قدیمی را تمدید کند و حتی با بازیکنان جدید به نفع یحیی گل محمدی مذاکره کند.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وجود تغییرات جدید قادر به درآمدزایی یا جذب اسپانسر برای تامین منابع مالی برای نقل و انتقالات نیست. به عبارت ساده تر، دستان رضا درویش بسته است و حالا او به حال خودش است.

دیدگاهتان را بنویسید