مشکلات جدید رضا درویش و پرسپولیس

مشکلات جدید رضا درویش و پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در حالی بر امور مالی خود نظارت دارد که بیش از یک ماه از بسته شدن حساب های بانکی باشگاه می گذرد اما هنوز اقدامی برای آزادسازی آنها صورت نگرفته است.

عدم پرداخت مابقی مطالبات شخص حقیقی بابت ارسال لباس به این باشگاه در سال های اخیر، عدم پرداخت مطالبات مورد تایید مهدی رسول پناه سرپرست سابق باشگاه و همچنین عدم پرداخت مبلغ ادعاهای وکیل علیرضا بیرانوند در بحث انتقال او به بلژیک حدود سه سال پیش منجر به بسته شدن حساب های این باشگاه شد.

پرداختی های اخیر پرسپولیس نیز از حساب باشگاه خارج شد و برخی از مطالبات اعضای تیم از راه های دیگری پرداخت شد.

درویش حاضر به پرداخت 14 میلیارد تومان دیگر از طلبی که یک شخص حقیقی بابت فروش لباس پرسپولیس در سال 1393 دارد را ندارد و همچنین از تیم حقوقی خواسته است که برداشت 13 میلیارد تومانی وی از حساب باشگاه را غیرقانونی کرده و از برداشت وی از حساب باشگاه جلوگیری کنند. دوباره حساب

همچنین رسول پناه، مدیر باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل عدم وصول درخواست خود همچنان از رضایت نامه ای که داده شده راضی نیست، بنابراین باشگاه موظف به پرداخت این مبلغ است.

ضمنا مسئولان باشگاه پرسپولیس با وکیل بیرانوند به توافق نهایی نرسیده اند بنابراین مشکل پرسپولیس در این زمینه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید