شوک بزرگ برای پرسپولیس و رضا درویش

شوک بزرگ برای پرسپولیس و رضا درویش

پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس بارها بحث پرداخت مالیات این مربی و تیم این باشگاه مطرح شد و حتی این مربی کروات پرسپولیس را تهدید به شکایت کرد تا مشکلش از این طریق حل شود.

به دلیل پرداخت نشدن مالیات برونکو در این سال ها، این مربی ممنوع الخروج است و اگر به هر دلیلی بخواهد به ایران بیاید برای خروج از کشور دچار مشکل می شود. از سوی دیگر بدهی مالیاتی برانکو یکی از بدهی هایی است که به پرسپولیس تکلیف شده اما هنوز اقدام عاجل برای پرداخت آن انجام نشده است.

در چند سال اخیر پس از جدایی برونکو از پرسپولیس، مشکلات مدیریتی و تغییرات در این باشگاه باعث شده تا درخواست های این مربی کروات نادیده گرفته شود. در حالی که صحبت از بدهی مالیاتی 11.12 میلیارد تومانی برونکو است، اصل بدهی مالیاتی 4 میلیارد تومان است و مابقی مبلغ اضافه شده جرایم منتسب به وی در آن سال ها است و به همین دلیل این رقم در مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. باشگاه.

مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوارند با بخشودگی جرایم این قرارداد با پرداخت 4 میلیارد تومان، بتوانند این موضوع را حل کنند و از شکایت دیگری از این باشگاه علیه قرمزها در مراکز فعلی فیفا جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید