مشکل بزرگ رضا درویش در پرسپولیس

مشکل بزرگ رضا درویش در پرسپولیس

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از اعتماد وزیر ورزش به من و اعضای هیئت مدیره تشکر می کنم. امیدوارم با همدلی و حمایت همه اعضای هیئت مدیره آنچه را که شایسته این باشگاه و هوادارانش است انجام دهیم.

وی افزود: با تشکر از آقایان صدری و سمیعی که قبل از من برای باشگاه پرسپولیس زحمت کشیدند. در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس بدهی هنگفتی را از گذشته به ارث برده ایم و باید با همدلی همه مجموعه های باشگاهی و هواداران این تیم پرطرفدار مشکلات را حل کنیم. پیگیری حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا در حال حاضر اصلی ترین کاری است که دنبال می کنیم و هدف ما این است که بتوانیم این مشکل را حل کنیم و شاهد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس یادآور شد: ما در باشگاه پرسپولیس از هرگونه کمک و همفکری برای حل مشکلات تیم استقبال می کنیم. تمام دغدغه ما اعم از اعضای هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان این است که مشکلات پیش آمده برای باشگاه پرسپولیس را حل کنیم و دل هواداران را شاد کنیم و نشاط اجتماعی را به جامعه بازگردانیم.

درویش در خصوص عملکرد کادر فنی این تیم گفت: تیم پرسپولیس به گفته بسیاری از کارشناسان فوتبال یکی از بهترین تیم های فنی حال حاضر را در اختیار دارد و هیچ تغییری در کادر فنی باشگاه نخواهیم داشت. کادر فنی پرسپولیس نه تنها در ایران بلکه در آسیا هم شناخته شده است. برای رفع مشکلات باشگاه حتما از نظر و رضایت پیشکسوتان استفاده خواهیم کرد. این باشگاه متعلق به همه پرسپولیس است و ما در باشگاه وظیفه داریم در خدمت همه پیشکسوتان و هواداران شما باشیم.

وی ادامه داد: در حال بررسی تدابیری برای باشگاه هستیم. اول از همه با توجه به شروع نیم فصل دوم باید الزامات و کمبودهای کادر فنی و همچنین تیم را برطرف کنیم تا قدرتمندتر شویم و انشاالله بتوانیم برای ششمین بار عنوان قهرمانی را کسب کنیم. در یک ردیف. در مرحله بعد باید با کارشناسان، وکلای مجرب و ارگان های ذیربط جلساتی برگزار کنیم تا برای مشکلات پیش آمده برای باشگاه چاره اندیشی شود. قصد دیگر ما ایجاد کارگروه اقتصادی متشکل از افراد توانمند در حوزه اقتصاد برای حل مشکلات مالی تیم است.

دیدگاهتان را بنویسید