مدیرعامل پرسپولیس در باتلاق; شوک بزرگ برای رضا درویش

مدیرعامل پرسپولیس در باتلاق;  شوک بزرگ برای رضا درویش

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از انتصاب از سوی هیات مدیره، پیش از بازی با فجر سپاسی در هفته شانزدهم لیگ برتر به دیدار بازیکنان و مربیان این تیم رفت تا صحبت های آنها را بشنوند. مدیران جدید پرسپولیس که به نظر می رسید هیچ اطلاعی از عمق مشکلات این تیم نداشتند، چاره ای جز وعده پرداخت مطالبات این جلسه نداشتند.

درویش پس از پیروزی یک بر صفر سرخپوشان مقابل فجر سپاسی شیراز، با خبر فوری احتمال ضربه از تمرینات این تیم برای دیدار ویژه و محرمانه با یحیی گل محمدی، سرمربی سرخپوشان مواجه شد. دیدار طولانی مدیرعامل و سرمربی سرخپوشان که قول پرداخت آن را داده بود روز چهارشنبه به پایان رسید.

مدیرعامل سرخپوشان نیز به همراه این تیم برای بازی با ذوب آهن در جام حذفی به اصفهان سفر کرد تا تامین مالی کند. این در حالی است که مدیرعامل جدید هنوز نتوانسته این منابع را برای پرداخت 10 درصد از قرارداد اعضای تیم تامین کند، بنابراین روز پایانی در انتظار اوست.

گفته می شود تدارکات پرسپولیس قبل از بازی با فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر با اتفاقات حاشیه ای و احتمال ضربه سرخپوشان همراه خواهد بود، بنابراین بزرگترین چالش درویش در روزهای ابتدایی حضور مدیرعامل پرسپولیس خواهد بود. اینطور باش

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 روز دوم بهمن ماه در هفته شانزدهم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است.

دیدگاهتان را بنویسید