مدیرعامل پرسپولیس سیم آخر را زد; حمله رضا درویش به داور

مدیرعامل پرسپولیس سیم آخر را زد;  حمله رضا درویش به داور

رضا درویش پس از تساوی صفر پرسپولیس مقابل هواداران گفت: روزهایی بود که کشورهای عربی را به ضد فوتبال محکوم می کردیم اما از همان دقیقه اول دیدید که به بهانه های مختلف بازی را متوقف کردند اما سه دقیقه دیگر. هر تماشاگر منصفی باید این زمان را بسنجد، آیا دوبرابر زمان را از دست داده یا نه؟!متاسفانه باید در جای دیگری تصمیم گرفت، فکر می کردیم نتیجه در زمین مشخص می شود، اما امروز می بینیم که جای دیگری نیست. نتیجه فرق می کند: نیمه اول را فقط یک بار در آن زمان بگیرید و اگر سه دقیقه بیشتر نمی شد، دیگر از پرسپولیسی ها مصاحبه نمی شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس همچنان به قهرمانی امیدوار است، گفت: ما تا روز آخر امیدواریم اما به شرطی که در زمین فوتبال تصمیم گیری شود، یعنی بازیکنان نتیجه را مشخص کنند. وقتی هر دو سه دقیقه یک بازیکن تیم حریف روی زمین می افتد چه می توان کرد؟! گاهی تیم ما اشتباه می کرد اما بازیکن حریف زمین می خورد یا توپ در زمین ما بود و بازیکن روی نیمه خودش می افتاد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا حمایت از گل محمدی ادامه خواهد داشت؟، گفت: چرا حمایت نمی کنیم؟وقتی مربی بهترین مربی ایران و آسیاست چطور از او حمایت نکنیم؟

درویش همچنین درباره نارضایتی هواداران پرسپولیس از داوری توضیح داد: اگر اشتباه داور یک بار باشد می گوییم اشتباه است، بشاد اگر دو بار می گوییم اشتباه است اما به نظر می رسد اساس این است که نتایج ما از نظر قضائی ارزیابی شود. خطا.”

دیدگاهتان را بنویسید