شکست بزرگ درویش؛ یحیی به سیم آخر می زند؟!

شکست بزرگ درویش؛  یحیی به سیم آخر می زند؟!

به گفته کارشناسان پرسپولیس با وجود نیاز به خرید چند بازیکن، او در نقل و انتقالات این فصل عملکرد خوبی داشته و توانسته تا حد زیادی به خواسته های یحیی گل محمدی پاسخ دهد.

با این حال خیلی ها معتقدند میانگین سنی پرسپولیس در این فصل بالاست و این تیم باید به نقل و انتقالات آینده فکر کند. اکثر بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شدند حدود 30 سال سن دارند که در آینده برای پرسپولیس مشکل ساز خواهد شد.

یحیی گل محمدی در لیستی که به باشگاه داده بود خواستار خرید چند بازیکن جوان شد اما مدیران باشگاه موفق به جذب بازیکنان جوان زیر 23 سال نشدند. به جز محمدمهدی احمدی، بازیکن فصل گذشته نفت مسجد سلیمان که سهمیه او زیر 23 سال است، گزینه های دیگری به دلایل نامعلومی وارد تیم نشدند. در واقع گل محمدی در این پست باید سهمیه لیگ برتر را می گرفت تا دچار مشکل نشود.

امیر شهیم 18 ساله که در روزهای ابتدایی برای نقل و انتقالات با پرسپولیس به توافق رسیده بود، توسط باشگاه پیگیری نشد و باشگاه گل گهر با زیرکی این بازیکن را به خدمت گرفت و اجازه نداد پرسپولیس این بازیکن را بگیرد.

ضمن اینکه این باشگاه موفق به جذب خدابنده لو هافبک دفاعی زیر 23 سال تیم ملی امید نشد و این بازیکن نیز راهی گل گهر شد. البته برای این بازیکن، رضا درویش، مدیرعامل سرخ پوشان مدعی است که قول داده به پرسپولیس بیاید اما از تیم صنعتی جدا شده است.

در مورد جذب سامان فلاح بازیکن تیم امید و پیکان هم هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و خبری از روند بعدی باشگاه برای جذب این بازیکن نیست. حتی گفته می شود این بازیکن از استقلال هم پیشنهاد دارد و ممکن است از این تیم جدا شود. عرفان باقری و چند بازیکن جوان دیگر مورد توجه گل محمدی قرار گرفتند اما باشگاه پرسپولیس بنا به دلایلی موفق به جذب این بازیکنان جوان نشد.

تیم های پایه پرسپولیس برای فصل جدید شامل دهقانیان در پست هافبک مرکزی، سلیمانی در پست دفاع وسط، جودکی در پست دفاع چپ و عمری وینگر در تیم بزرگسالان هستند. البته بازیکنی مثل عمری فصل گذشته در بزرگسالان حضور داشت.

در مجموع از میان گزینه های متعددی که برای گل محمدی در رده جوانان و امید در نظر گرفته شده بود، تنها احمدی زیر 23 سال از سوی باشگاه منصوب شده و همین موضوع نگرانی ها را در خصوص میانگین سنی پرسپولیس در فصل جدید افزایش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید