بازیکن پرسپولیس به سیم آخر می زند: به همه تیم ها می گویم بروید برای دومی بجنگید

بازیکن پرسپولیس به سیم آخر می زند: به همه تیم ها می گویم بروید برای دومی بجنگید

کوروش برمک، دستیار فرشاد پی در تیم شهرداری آستارا درباره حواشی بازی با ملوان انزلی در هفته ششم لیگ آزادگان گفت و گو کرد. خلاصه ای از این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

* 3 دقیقه و 30 ثانیه از بازی ما گذشته، به ناظر بازی گفتیم ورزشگاه تماشاگران را بررسی کند، حدود 500 نفر بودند. گفتم فدراسیون مجوز دارد؟ ناظر گفت نه، این کار خرابکاری از طرف شماست. شما مسئول امنیت اینجا هستید. گفتم من مربی هستم. هر چه هست، باید بازی را متوقف کنید تا این بیننده را ترک کنید. بازی بسیار مهمی با شهرداری بندرعباس در میدان قصه ها داشتیم. هواداران ما به ورزشگاه بازگشتند. یگان ویژه به کسی اجازه نداد. فریبرز محمودزاده در حضور همه هواداران به من گفت: «مگر نمی دانی باید تیم را با اتوبوس بیاوری نه هواداران؟» گفتم چشمت صاف است. با هواداران صحبت کردیم و آنها رفتند.

* حدود 500 هوادار چگونه می توانند وارد ورزشگاه شوند؟ همه هواداران برای من قابل احترام هستند اما دلم می سوزد که حق هواداران شهرم پایمال شده است. به پلیس گفتم تماشاگر از پشت دروازه ما رد شده، حداقل آنها را پشت دروازه خودش ببرد، احترام دروازه بان من را نداشتند.

* پیمان نوری شاگرد من در ملوان بود، مازیار زارع از مربیان پیشکسوت و خوب کشور است. هر دو برای من محترم هستند، اما به چه قیمتی؟ این سه نکته قابل قبول نیست. حق مردم بر گردن آنهاست. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می خواهند ملوان امسال صعود کند. بگذارید همه تیم ها بدانند که ملوان می خواهد با همه تماشاگرانش بازی کند. برای محمودزاده متاسفم که ناظر بازی به او می گوید اینجا نیستی اما محمودزاده گفت بازی باید به هر قیمتی برگزار شود.

* لطفا به هدف این فوتبال برسید. ملوان امسال می خواهد به لیگ برتر برسد. نوش جان به تیم های دیگر می گویم برای مقام دوم بجنگند.

* پیمان نوری با لیدرها تماس گرفت و گفت عکس بگیرید انگار هواداران شهرداری آستارا آمده بودند اما متوجه نشدند. او از کلمه ای استفاده کرد که باعث عصبانیت نیمکت ما شد. به سختی از پیمان نوری است. او بازیکن بزرگی بود و اکنون مدیرعامل یک باشگاه معتبر است. به آستارا توهین میکنی؟ شرمنده ام به چه قیمتی امتیاز بگیرم؟ برای خدا این امتیاز غیرقابل قبول است.

* نه در سال های بازی و نه در 18 سال مربیگری دروغگو نبودم. همیشه حق با من بود. من کاری به این بازی ندارم دلم برای فوتبال کشورم می سوزد که همه چیز تلفنی تعیین می شود! آقای محمودزاده، آقا سهیل مهدی بازی ها را تلفنی جابه جا نکنید. من از این موضوع ناراحتم. به این فوتبال برسید. من به همه تیم ها هشدار می دهم.

* 7 دقیقه بازی اشتباه بود، گفتیم اشتباه بود. مازیار زارع فریاد زد: به خدا قسم اگر داور در این مسابقه پنالتی بگیرد ورزشگاه را می سوزانم. در دو صحنه 100 درصد بازیکنان ما کتک خوردند اما داور جرات بازی نداشت. ما عدالت می خواهیم. هر مربی نباید به خودش اجازه دهد فدراسیون، سازمان لیگ و داور را تهدید کند. این چه فوتبال کثیفی است؟

* می خواهم به من زنگ بزنند، بروم و از تیمم، هوادارانمان و فوتبال کشورمان دفاع کنم. من می خواهم این اتصالات و بازی های تلفنی تمام شود. مازیار زارع چه کرد؟ او علناً فدراسیون فوتبال را تهدید به آتش زدن کرد و از بهاروند و عزیزی هادم نام برد. چه بود؟ دوباره می آید و تهدید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید