زشت است کشتی گیر دومی بخندد، می گویم خبرنگار مجازی کتک خورده است!


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910579

من 3 مدال نقره جهانی گرفتم و تا 6 ماه بعد با 10 نفر من عسل نخورید!

رئیس فدراسیون کشتی گفت: در فینال 5 بازنده داشتیم. وقتی می باختی و می خندی، به آنها نمی گویند چرا باختی و می خندی؟

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تجلیل از تیم ملی کشتی کشورمان پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 باکو امروز از ساعت 11:30 در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده اردوی تیم ملی کشتی با حضور قهرمانان کشتی و مسئولان وزارت ورزش و ورزش برگزار شد. جوانان.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای این مراسم گفت: بچه های ما در جام جهانی کار بزرگی انجام دادند و تیم های اول و دوم جهان را با اعضای کامل شکست دادند. موثر و با اخطار در فرنگی نتیجه در حال تغییر بود. یکی دو نفر از بچه های ما خطا کردند و می توانستیم 7-3 برنده شویم. به بچه ها گفتم مملکت ما حق برگشت ندارد و باید قوی تر جلو بیاید.

وی ادامه داد: در جام جهانی صربستان هم بد عمل کردیم و محسن نژاد 9 بر یک از حریف خود پیش افتاد. ما قهرمان جهان هستیم و بچه هایمان عالی کار کردند. من در مراسمی گفتم می باختیم چون برای پیروزی در فینال آماده نشدیم اما بچه ها با توانایی های خودشان قهرمان شدند. حسن رنگرز به درستی پیش بینی کرد که ترکیه و آذربایجان را 6-4 و 5-5 شکست می دهیم و بس.

رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد: من در فضای مجازی نیستم، باید ببینیم دنیای واقعی چه می گوید. من فقط کار می کنم و 9 شب می خوابم تا ساعت 4 یا 5 صبح از خواب بیدار شوم. باید ببینیم خدا چه می پسندد، کاری نمی کنم که ناراحتش کنم، اما بعد متوجه شدم کشتی گیران روی سکو خوشحال نیستند. به افرادی که ادبیات کشتی دارند می گویم; زشت است که کشتی گیر وقتی دوم می شود بخندد. وقتی کسی در فینال می بازد و تشویق می کند بد است. من 3 مدال نقره جهانی گرفتم و تا 6 ماه بعد با 10 نفر من عسل نخورید! فوتبال، والیبال و بسکتبال بازی های تیمی هستند، اما کشتی فردی است.

در نهایت گفت: در فینال 5 بازنده داشتیم. وقتی می باختی و می خندی، به آنها نمی گویند چرا باختی و می خندی؟ آنها چیزی از کشتی گیر نمی گیرند و آنها را بهانه می کنند که چقدر رقت انگیز هستیم که باید برای یک خبرنگار مجازی که منافق هم است توضیح دهیم. وقتی دوباره روی پا شد بهش میگم کجا بوده! کودکانی که ورزش می کنند نباید در این فضاها راه یابند، آنها موظف به بالا بردن پرچم هستند. ما از این بچه های خارجی تمیزتر و سالم تر نداریم، جانشان را دادند.



دیدگاهتان را بنویسید