وقتی دستیار یحیی گل محمدی به سیم آخر می زند

وقتی دستیار یحیی گل محمدی به سیم آخر می زند

سرمربی پرسپولیس صحبت های خود را با تمجید از تراکتورسازی و بازی شاگردان سولدو آغاز کرد. مطهری گفت: بازی سختی بود و تراکتورمان ما را غافلگیر کرد. اگر این تیم در 12 هفته گذشته با این انگیزه بازی می کرد، الان اینجا نبود. شرایط تاکتیکی خود را به آنها دیکته کردیم، یک پنالتی را از دست دادیم و می توانستیم با گل های بیشتری پیروز شویم.

وی در خصوص رقابت در بالای جدول و اختلاف یک امتیازی با استقلال گفت: تیم های بزرگ، ایده های بزرگ و مربیان بزرگ همیشه آن طور که به کار خود فکر می کنند فکر می کنند. این که مثل دنبال کردن نتایج دیگران نیست. تمرکز ما روی کارمان است. ما سعی می کنیم با مشکلات خود کنار بیاییم و روی نقاط قوت خود کار کنیم و وضعیت خود را بهبود ببخشیم، اما فکر کردن در بالای جدول و نتایج تیم های دیگر اینطور نیست. اینها نشانه های تیم های بزرگ است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال مهدی دادرس، عضو هیات رسیدگی به شکایات فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه پرونده گل گهر ربطی به پرسپولیس ندارد، گفت: من هیچ وقت دوست ندارم وارد مسائل حاشیه ای شوم، اما خبرنگار محترمی که سوال پرسید فکر می کنم. خیلی سیستماتیک پرسیده می شود. او مرد باتجربه ای است و واقعاً انتظار نداشتیم با این ادبیات صحبت کنیم. یکی دو کلمه از مصاحبه در شأن او نبود. او باید داور فوتبال ما باشد، اگر داور است. داور فوتبال ایران وای به حال بقیه فوتبال ما.

دیدگاهتان را بنویسید