وقتی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به سیم آخر می زند

وقتی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به سیم آخر می زند

سیروس دین محمدی در خصوص دربی 97 گفت: از دیشب تا امروز هرجا می روم همه می گویند دربی به خوبی لیگ برتر نبود. این بازی اصلا خوب نبود و کار تاکتیکی و فنی ندیدیم. اگر باید بهترین بازیکن بازی استقلال و پرسپولیس را انتخاب کنید، توپ جمع کن ها بهتر از همه بازیکنان عمل کردند، توپ را سریع دادند تا بازی زیبا شود، اما هیچکس در زمین کار نمی کند.

وی افزود: بعد از بازی استقلال و پرسپولیس بازی بایرن و دورتموند را دیدم، این بازی هم دربی فوتبال آلمان بود اما سوال من این است که آیا استرس ندارند؟ آیا نتیجه گیری برای آنها مهم نیست؟ پس چرا این شکلی از فوتبال بازی کنیم، بازی بایرن و دورتموند درگیری، گل، گل و همه چیز داشت اما ما شرمنده دربی خود بودیم و هواداران دو تیم آن را دوست نداشتند و بعد از بازی همگی انتقاد کردیم.

هافبک سابق استقلال درباره 5 تساوی متوالی این تیم گفت: این نشان می دهد که بازیکنان از نظر روحی دچار استرس و تنش هستند. روحیه پیروزی در استقلال کمرنگ شده است. یک روز تبلیغات محیطی، یک روز داوری و یک روز مسائل دیگر حواس تیم را پرت می کند. این مشکلات روی تیم تاثیر می گذارد. اگر استقلال ضعیف بازی کند یا خوب تمرین نکرده باشد یا مشکلات روحی و روانی داشته باشد. به جز این مشکلات چه دلایل دیگری را می خواهید پیدا کنید؟

دینامو محمدی گفت: لیورپول در هفته های اخیر در خانه یک تساوی و یک باخت داشته است، پس چطور سرمربی این تیم را به بازی برگشت و در بازی بعد 4 گل به آرسنال زد؟ سقوط یک تیم در فصل 2-3 طبیعی است، اما مهم این است که کادر فنی برای بازگرداندن تیم چه کاری انجام دهد. . برخی از پیشکسوتان استقلال نیز با چنین لحظاتی روبرو هستند. من همیشه حرف زدن را یاد گرفته ام، از خیلی ها بیشتر استقلالی هستم و فراز و نشیب های این تیم را دیده ام. مردم باید بدانند که وقتی بحث فنی می کنیم، هیچ قصدی با کسی نداریم. هدف ما این نیست که جای کسی را بگیریم. در کوچه و خیابان از ما می پرسند که چرا استقلال این مدلی است و من مدام می گویم که جواب می دهد. امروز یکی در خیابان گفت: “شما می گویید خوب می شود، اما کی درست می شود؟” ما واقعاً نمی دانستیم به او چه بگوییم.

وی ادامه داد: بعد از بازی با نفت آبادان گفتم نیمه اول واقعا بهترین بازی استقلال در این فصل بود و حق با من بود اما این بازی اصلا خوب نبود حتی استقلال از نظر بدنی خیلی خوب بود و مشکلی نداشت. ، اما از نظر فنی تیم خوب کار نکرد. من فکر می کنم واضح است که صلح بر روی زمین وجود ندارد. استقلال در بازی دیروز در فاز حمله بسیار کوچک و 18 قدم بود. مشخص است که در این شرایط گلزنی بسیار سخت است. ما فوتبالیست ها می گوییم ترسو بازی نکنیم و شجاع باشیم. دیروز یک ضربه هم در بازی ندیدیم، خنده دار بود.

هافبک سابق استقلال درباره نقش دستیاران مجیدی در این شرایط و اینکه آیا تا حدودی به او کمک می کنند یا خیر، بیان کرد: مجیدی خودش دستیارانش را انتخاب کرده و امیدوارم کمکش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید