پیشکسوت استقلال به سیم آخر گفت: آقای سجادی! میراث سلطانی فر فقط ریاست وزارتخانه نیست

پیشکسوت استقلال به سیم آخر گفت: آقای سجادی!  میراث سلطانی فر فقط ریاست وزارتخانه نیست

مهدی فنونی زاده بازیکن سابق استقلال در خصوص وضعیت فعلی باشگاه استقلال گفت: متأسفانه وزارت ورزش این بلا را بر سر استقلال آورد و خود وزارت ورزش باید پاسخگو باشد. در زمانی که آقای سلطانی فر اصلا طرفدار استقلال نبود و آقای فتحی را به عنوان مدیرعامل منصوب کرد، اتفاقاتی افتاد که در نهایت باعث شد استراماچونی از ایران برود.

و افزود: چطور ممکن است پاسپورت خارجی مربی دست خودش باشد؟ وقتی چنین شرایطی را ایجاد می کنند انگار راه فراری را برای طرف مقابل باز می گذارند تا هر طور دلشان می خواهد رفتار کند. وگرنه استراماچونی نمی توانست به این راحتی یک تیم و میلیون ها هوادار را ترک کند.

پیشکسوت استقلالی ها ادامه داد: هنوز اتفاقی نیفتاده است. وضعیت باشگاه استقلال وضعیت خوبی ندارد اما ظاهرا گفته می شد دو هفته دیگر فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است. بنابراین وزارت ورزش باید این مبلغ را تامین کند تا استقلال متضرر نشود. اتفاقات دوران سلطانی فر پیش از این به سجادی به ارث رسیده است و او باید تاوان اشتباهات مرد قبلی را بدهد. او نباید فکر کند که میراث سلطانی فر صرفاً مسند وزارت او برای نشستن است.

فنونی زاده همچنین با اشاره به وضعیت تیم استقلال پس از این اتفاقات بیان کرد: می دانم بچه ها وضعیت روحی خوبی ندارند اما مهمترین روزهای زندگی خود را سپری می کنند و بیش از هر چیز باید به فکر هواداران خود باشند. هوادارانی که به اندازه کافی بالا و پایین شده اند و می ترسند استقلال از آسیا حذف شود. با این حال عده ای به من زنگ می زنند و می گویند استقلال تعلیق شده و این 15 روز خیلی دیر است. با این حال بازیکنان نباید استقلال خود را دست کم بگیرند.

وی تاکید کرد: بچه های استقلال باید با قدرت به میدان بیایند و برای آینده خودشان آلومینیوم را شکست دهند. مطمئنم استقلالی ها با بازی خوبی که مقابل ذوب آچان به نمایش گذاشتند توانایی شکستن سد آلومینیومی را دارند.

فنونی زاده افزود: قطعا قهرمانی مجدد ربطی به استقلال ندارد اخیرا بازی سپاهان و پرسپولیس را تماشا کردم. هیچ کدام از این دو تیم به خوبی استقلال بازی نمی کنند. شاید مربی نبودم اما فوتبال را خیلی خوب می فهمم. به نظر من استقلال از نظر نظم تیمی عالی کار می کند. باید قدر این تیم و ساپینتو را بدانیم و از آن حمایت کنیم تا استقلال در 6 بازی آینده خوب کار کند و قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید