پیشکسوت پرسپولیس سیم آخر را زد; آقای اشتر به یحیی حمله می کند

پیشکسوت پرسپولیس سیم آخر را زد;  آقای اشتر به یحیی حمله می کند

مرتضی فنونی زاده درباره گل پرسپولیس به گل گهر در هفته چهارم لیگ برتر گفت: بازی جذاب و جذابی را شاهد نبودیم و تمایلی به حمله و گلزنی برای تیم وجود نداشت. گل گهر همیشه تیم خوب و منسجمی نبود و برای یک امتیاز آزاد شد. این بهترین فرصت برای صعود به بالای جدول بود، اما در موقعیت ثابت به گل رسیدیم و تنها در یک حادثه به گل رسیدیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل محمدی می توانست در مقطعی از بازی تاکتیک های تهاجمی تری را در پیش بگیرد و یک مهاجم به تیم اضافه کند. در این دیدار مهدی شیری از پرسپولیس و آرمین سورابیان از گل گهر عملکرد نسبتا خوبی داشتند.

وی درباره ضعف پرسپولیس در دفاع و گل های خورده در هر چهار بازی لیگ گفت: ما در دهه 60 بهترین خط دفاع و بهترین خط حمله ایران را داشتیم. این اتفاق در سال‌های اخیر بیشتر اوقات رخ داده است، اما امسال در همه بازی‌ها گل زدیم. گل محمدی باید با همان بازیکنانی که به خدمت گرفته بود برنامه ریزی کند. فرقی نمی کرد سیدجلال بازی می کرد یا یکی دیگر، تیم اصلا جلو نمی رفت و اگر حریف بیشتر حمله می کرد، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

در زمان برانکو بدن بازیکنان در وضعیت بهتری قرار داشت

مدافع سال های گذشته پرسپولیس در خصوص تغییر سیستم تیمش در ابتدای بازی مقابل گل گهر گفت: گل محمدی در این دیدار ابتدا با سه دفاع به سیستم روی آورد و شاید همه فکر کنند که رتبه ما 3- است. 5 – 2 و در واقع 3-6-1 و این برای حفظ و کنترل خط هافبک بود. باید از مهره های هجومی خود بهتر استفاده می کردیم و قوی تر به نظر می رسیدیم. در خط هافبک گوهر پلاتینی و زیدان برای ترس بازی نکردند!

فنونی زاده درباره وضعیت رو به وخامت سرخپوشان گفت: در زمان برانکو بدن بازیکنان بسیار قوی و آماده بود، اما اکنون شاهد آن نیستیم. یک مربی بدنساز خارجی و باتجربه باید به پرسپولیس اضافه شود و البته نیاز به یک بازیساز و طراح خلاق در میانه میدان داریم.

به جز نیمه دوم مقابل فولاد، در سایر بازی ها با ضربات ایستگاهی، پرتاب های اوت یا اشتباهات حریف گل خوردیم.

وی درباره لزوم اضافه شدن هافبک بازیساز توضیح داد: همه بازیکنان ما جنگنده هستند و قطعه خلاقانه و طراحی نداریم. در این فصل فقط در نیمه دوم مقابل فولاد شاهد کار تاکتیکی بودیم و در سایر دیدارها فقط با ضربات ایستگاهی، پرتاب های اوت یا اشتباه حریف به گل رسیدیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نظر تاکتیکی به این تیم خوشبین نیستم چرا که انسجام پایداری نداریم و با این شرایط نمی توانیم امید زیادی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. راستی چرا آلیشیا و کامیابی نیا باید همیشه نیمکت نشین باشند؟ اگر فرصت بازی دارند باید 15-10 دقیقه آخر بازی کنند و اگر این توانایی را ندارند باید چند بازیکن امید را به تیم اصلی بیاوریم تا حداقل با شرایط و جو مسابقات رسمی

مدیران پرسپولیس مهره های وزارت ورزش هستند

مرتضی فنونی زاده درباره شرایط باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دهه 60 و 70 با حکومت علی پروین و مرحوم عباس انصاری فرد با جیب خالی نتایج بسیار خوبی کسب کرد و 11 جام مهم را در این مدت به دست آورد. در حال حاضر مدیران پرسپولیس در وزارت ورزش هستند و با نامه و ابلاغ می آیند و می روند. در این شرایط از دیروز وضعیت هر روز بدتر می شود و اگر این مدیران پاسخی ندهند بهتر است.

وی خاطرنشان کرد: جعفر سمیعی مدیر خوبی بود اما مشخص نشد چرا برکنار شد. در حال حاضر افراد پیشکسوت و تحصیلکرده زیادی هستند که می توانند پرسپولیس را اداره کنند. دادکان، ذوالفقارنسب و زادمهر انتخاب های خوبی هستند و در این میان بهترین نام محمد دادکان است. صاحبان بهترین ساختمان ها و ویلاها هم دارند املاکشان را اجاره می دهند، بیایید تخت جمشید را دو سال به پیشکسوتان اجاره دهیم و ببینیم چه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید