پیشکسوت پرسپولیس به سیم آخر زد

پیشکسوت پرسپولیس به سیم آخر زد

مرسی فنی زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در دیدار سوپرجام که با شکست یک بر صفر فولاد همراه بود، گفت: پرسپولیس حتی در 90 دقیقه هم می تواند برنده بازی باشد.

وی ادامه داد: ضعف های پرسپولیس تکرار می شود و همیشه دو یا سه بازیکن خاص هستند که کمر پرسپولیس را خم می کنند. اجرای آنها رای هواداران را نیز به همراه داشت. آقای شیری شما در فینال آسیا چنین اشتباهی کردید و باید عبرت می گرفتید نه اینکه وقتی کارت دارید در گوشه زمین اشتباه کنید که اخراج شوید و فشار روی تیم را بیشتر کنید. اسدی بازیکن ثابتی است و تیم را هدایت نمی کند. او جایگزین نورالهی بازیکن پرسپولیس شد.

فنونی زاده افزود: تعویض هایی مثل آلیشیا خیلی بهتر از بازیکنان ثابت تیم بود. وزن تیم بر دوش وحید امیری 33 ساله است، سپس بازیکن 25 ساله ای با گریم به زمین می آید اما فوتبال بلد نیست. بازیکنانی مثل اسد و شیری باید به دنبال تیم دیگری باشند چون آینده آنها در تیم های کوچکتر از پرسپولیس بهتر است. پرسپولیس برای این بازیکنان عالی است.

پیشکسوت پرسپولیس در نهایت گفت: دوست دارم این جام در دست کاپیتان ما باشد اما حیف شد که این جام نیمه معتبر را از دست دادیم. کاسه را به خاطر فولاد از دست دادیم که خیلی خوب نبود و نمی توانست برای ما مشکلی ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید