حمله به برانکو بازیکن اخراجی; پیشکسوت باشگاه پرسپولیس سیم آخر را زد

حمله به برانکو بازیکن اخراجی;  پیشکسوت باشگاه پرسپولیس سیم آخر را زد

اسماعیل حلالی در خصوص تساوی روز گذشته پرسپولیس و ذوب آهن و اختلاف 6 امتیازی سرخپوشان با بالای جدول، گفت: 5 دقیقه ابتدایی بازی به گونه ای بود که به نظر نمی رسید پرسپولیس در بازی حضور داشته باشد و به همین دلیل ما در بازی رفتیم. یک گل زدیم یکی نخوردیم نمی دانم قبل از بازی چه اتفاقی افتاد که بازیکنان بدون تمرکز بازی کردند اما چیزی که مشخص بود بازیکنان پرسپولیس تمرکز نداشتند وقتی در اوایل گل می زنی زمین حریف اتفاق می افتد البته مصدومیت وحید امیری که شاید آمادگی کامل نداشت بیشتر باعث شد و دیدید که در پایان بازی به بیمارستان منتقل شد استقلالی نیست اما ما هستیم حریف پرسپولیس اگر پرسپولیس از بازی هایش امتیاز بگیرد، منتظر لغزش رقبا نیستیم. چهار هفته تا پایان لیگ کار را بسیار سخت می کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر می کند چه اتفاقی افتاده که بازیکنان پرسپولیس تمرکز کافی برای بازی نداشتند، ادامه داد: نمی دانم چه اتفاقی افتاده است اما با تعطیلی لیگ پرسپولیس می توان خیلی پیدا کرد. خوب. اما با توجه به شرایط اصفهان که از سطح دریا بالاتر است، بازی در این شرایط سخت است. 15 دقیقه ابتدایی بازی در اصفهان واقعاً کار سختی بود که بازی کردیم. بازیکنان بعد از گل به خود آمدند اما می توانم بگویم بدشانسی مانع از پیروزی آنها مقابل ذوب آهن شد.

حلالی درباره رفتار عجیب رامین رضایان در هنگام تعویض هنگام حاضر به ترک زمین توضیح داد: رضاییان پیش از این در پرسپولیس این کار را انجام داده است اما بازیکن باید بداند که حق اعتراض به مربی را ندارد. سنترهای قبلی رضاییان چه گلی به پرسپولیس زد که اصرار داشت یک پاس دیگر بزند؟! بازیکن باید هنگام بالا آمدن تخته اطاعت کند. رضایان اما با این رفتارش نشان داده هنوز حرفه ای نیست. بازیکنان ایرانی فقط قراردادهای حرفه ای دارند. رضاییان در زمان برانکو که اخراج شد همین کار را کرد. رضایان در فوتبال اروپا بازی می کرد و باید تجربه حرفه ای کسب می کرد. رضایان وقتی به پرسپولیس آمد مجبور شد چند بازی انجام دهد تا این کارها را انجام ندهد.

پیشکسوت پرسپولیس در نهایت در ادامه درباره شانس قهرمانی پرسپولیس، ادامه داد: من بازی استقلال را ندیدم اما شنیدم آنها هم به سختی پیروز شدند و این نشان می دهد که ممکن است در دیدارهای بعدی باز هم امتیاز از دست بدهند. شاید اگر 2 امتیاز اهدایی به استقلال از این باشگاه کسر شود باز هم شانسی برای پرسپولیس وجود داشته باشد. اما بازیکنان باید تلاش کنند و تا دقیقه 90 بجنگند. اگر قهرمان نشدیم به تیم قهرمان تبریک می گویم.

دیدگاهتان را بنویسید