پیشکسوت پرسپولیس سیم آخر را زد; مصاحبه طوفانی

پیشکسوت پرسپولیس سیم آخر را زد;  مصاحبه طوفانی

حسین کلانی که یکی از مهمانان راهپیمایی تیم ملی فوتبال بانوان ایران بود. وی در مصاحبه ای طوفانی و گلایه آمیز درباره موضوعات مختلف صحبت کرد که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

* متأسفانه عده ای اینجا هستند و توجه نمی کنند که همسر و خواهر و مادرمان چه چیزی برای ما دارند. زنان در طول تاریخ ما برای کشور چه کرده اند؟ زنان در جنگ هشت ساله ایران و عراق چه نکردند؟ چقدر پرستاران ما در آن روزگار تاج و تخت فداکاری کردند. نادیده گرفتن این مشکلات درست نیست. زنان از هر چیزی بزرگتر هستند.

* خی چگونه بعضی ها می توانند برای خانم ها تعیین تکلیف کنند؟ خانم های ما کارمند خانواده هستند. زنان باید وارد ورزشگاه شوند. اگر این اتفاق نیفتد، فیفا به راحتی جلوی فوتبال ما را می گیرد. اگر بخواهیم جلوی فوتبالمان گرفته شود، اگر فوتبال را نخواهیم آنها را رها نمی کنیم.

* برخی می گویند خوشحالم و با افتخار اعلام می کنم که تیم های ما به دلیل مشکلات در آسیا حضور ندارند. وقتی به جنگ می روید، دشمن خود را می کشید. ما در حال جنگ با جهان هستیم، اما آیا دو تیمی را که میلیون‌ها نفر دوست دارند از دست می‌دهیم زیرا می‌خواهیم صادق باشیم؟ شما خیلی فریب خورده اید، می خواهید صادق باشید. شما اصلا در حدی نیستید که در این مملکت دروغ و حقیقت را تبلیغ کنید و بگویید من درست می گویم! ما می دانیم که بعضی ها چه می کنند، اما نمی خواهیم بگوییم.

* فقط می گویم مدیرعامل پرسپولیس مورد تایید من قرار نگرفته است. چون کارنامه او درخشان نیست. مدیرعامل بزرگترین تیم فوتبال آسیا و ایران باید رزومه خوبی داشته باشد و از وزیر خواستم رزومه خود را فاش کند. ممکن است در اشتباه باشم. من با کسی برخورد نمی کنم. سوالات در مورد کشور و باشگاه من در اولویت زندگی من است. من از هیچکس نمی ترسم و نمی ترسم.

دیدگاهتان را بنویسید