وضعیت هواشناسی امروز 8 فروردین 1401 / امروز دریای خزر طوفانی و طوفانی است.

وضعیت هواشناسی امروز 8 فروردین 1401 / امروز دریای خزر طوفانی و طوفانی است.

روز جدید : کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقتی در تهران با احتمال گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی استان تهران خبر داد و گفت: امروز دریای خزر طوفانی و طوفانی خواهد بود.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور برای امروز 8 فروردین و طی روزهای آینده را اعلام کرد.

وی بیان کرد: طی دو روز آینده در نواحی شرقی کشور، بخش هایی از مرکز، دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید به مدت چند ساعت و ایجاد گرد و خاک در مناطق شیب دار ایجاد می شود.

به گفته رفیعی، امروز در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان شمالی رضوی و رشته کوه های البرز مرکزی بارش موقت و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر بارش برف خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز سه‌شنبه در ارتفاعات استان‌های ساحلی خزر بارش‌ها خفیف و متناوب ادامه دارد و از بعدازظهر چهارشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب کشور بارش برف، باران و بارش‌های موقتی خواهد بود. بادهای قوی ..

رفیعی بیان کرد: استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان در روز چهارشنبه احتمال تجمع و در روز پنجشنبه در استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل و شمال شرق آذربایجان و استان های شمال کشور در روزهای آخر هفته بارندگی خواهیم داشت. .

وی گفت: طی دو روز آینده آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود و دریای خزر امروز این شرایط را دارد.

رفیعی افزود: امروز آسمان تهران صاف همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی استان تهران وجود دارد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، بیشینه دمای امروز تهران 16 درجه بالای صفر و کمینه آن به 5 درجه بالای صفر و پیش بینی می شود فردا به 6 درجه بالای صفر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید