شرایط هواشناسی 2 مارس; افزایش محسوس دما در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل

شرایط هواشناسی 2 مارس;  افزایش محسوس دما در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل

روز جدید : افزایش محسوس دما در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل مشاهده می شود و مجددا از ظهر جمعه دما در این مناطق کاهش می یابد.

امروز برای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش های کوتاه مدت پیش بینی می شود و در سایر نقاط کشور جوی پایدار حاکم است.

از بعدازظهر پنجشنبه سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور شد و در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و به تدریج برخی از مناطق مرکز و دامنه های جنوبی البرز در استان قزوین، البرز در استان قزوین، البرز و تهران باعث شد. باران وزش باد همراه با رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات.

روز پنجشنبه در غرب آذربایجان غربی، غرب کردستان، بخش‌هایی از استان لرستان، شمال و شرق خوزستان و شمال چهارمحال و بختیاری بارندگی شدید خواهد بود.

عمده فعالیت های این سامانه بارشی در جنوب غربی، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه های البرز، در شمال شرقی و استان های واقع در حاشیه دریای خزر، شمال فارس و شمال بوشهر است.

و این روز در برخی نقاط شمال غرب، غرب، شرق و مرکز تا ساعاتی دیگر بارش خواهد شد.

روز جمعه بارش شدید باران در استان های چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، جنوب غرب اصفهان و نیمه شرقی خوزستان است که بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

از روز پنجشنبه افزایش محسوس دما در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل مشاهده می شود و مجددا از ظهر روز جمعه دما در این مناطق کاهش می یابد. همچنین روز جمعه کاهش محسوس دما در نیمه غربی کشور مشاهده شد.

دریای خزر روز جمعه طوفانی است.

دیدگاهتان را بنویسید