پیشکسوت پرسپولیس به سیم آخر زد: آقا درویش چه کار می کنی؟

پیشکسوت پرسپولیس به سیم آخر زد: آقا درویش چه کار می کنی؟

محمد محمدی، سرمربی تیم امید کشورمان برای شنیدن شایعاتی مبنی بر احتمال حضور در باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا داد.

البته محمد محمدی دروازه بان سابق پرسپولیس و استقلال مدتی است که در جریان دیدار سرخپوشان در تهران به همراه رضا درویش به ورزشگاه آزادی می رود. حالا استعفای محمدی از تیم امید باعث شد تا خبر انتصاب او در پرسپولیس منتشر شود که واکنش هواداران و پیشکسوتان این تیم را در پی داشت. یکی از این جانبازان جمشید شاه محمدی است.

آقای شاه محمدی می خواهیم نظر شما را در مورد وضعیت پرسپولیس در آستانه دیدار با پیکان بدانیم؟

برای اظهار نظر در مورد پرسپولیس چه می کنیم؟!

شوخی می کنی ؟!

نه، این واقعیت محض است. شنیده ام که محمد محمدی که از پرسپولیس جدا شد و به استقلال رفت حالا در پرسپولیس پست می شود. درست است، واقعی؟

ما هم چیزی شنیدیم که صحت آن را باشگاه باید تایید کند.

اما خبر موثقی دارم که کار تقریبا تمام شده است. احتمالا محمد محمدی که از استقلال راهی پرسپولیس شد حالا مورد تشویق آقای درویش قرار می گیرد! می خواهم به مدیرعامل پرسپولیس بگویم آقای درویش چه کار می کنی؟! من سنگ نمی زنم و ادعایی هم ندارم اما آیا پرسپولیس کمتر پیشکسوت است؟

شاید موضوع سواد و تحصیل…

زندگی در خارج از ایران یعنی تحصیلات عالی؟! آیا کسی که برای زندگی به خارج از کشور رفته است می تواند تحصیل کند؟! اگر بحث نماینده ورزشی است، حزب باید سواد ورزشی و فوتبالی داشته باشد. پنجعلی، فرشاد پیوشا، درخشان، کرمانی مقدم، حسین عبدی و خیلی های دیگر سال هاست که در پرسپولیس عرق می ریزند و کار می کنند. چرا اینها تیمی را به پرسپولیس نمی برند؟ چرا نباید علی کریمی که محبوب ترین هواداران هم هست، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس شود؟

شاید خود علی کریمی قبول نکند؟

نه، اتفاقاً من علی کریمی را زیاد ندیدم و در همان یکی دو جلسه ای که داشتیم، بسیار مرد مهربان و متواضعی است. در یک سالن بودیم و فکر نمی کردم به عنوان پیشگام به استقبال من بیاید. علی کریمی پرسپولیسی است و کمتر مورد احترام قرار می گیرد. اتفاقاً از علی کریمی می ترسند و به همین دلیل منتشر نمی کنند!

می ترسند؟!

بله، چون علی کریمی اهل لابی و تعارف نیست. او مردی است خوش بیان و بله قربانی است و به همین دلیل هرگز او را به پرسپولیس نیاوردند. اگر فردی مثل علی کریمی در پرسپولیس باشد، پیشکسوت این باشگاه کم نخواهد بود. باشگاه آنقدر کوچک نیست که از رقیب دنبال مدیر بگردد!

مثل اینکه خیلی دلت شکسته؟

آیا پیشکسوتان پرسپولیس کم هستند که در پرسپولیس استقلالی بگیرند؟! من هم شنیدم که محمد محمدی هم از وحید کلیچ شکایت کرده است.

چگونه

محمد محمدی از وحید کلیچ که 12 سال است پیراهن باشگاه را بر تن می کند شکایت می کند که در فضای مجازی گفته حزب در آمریکا زندگی می کند و ما در شمال ایران. آیا چنین فردی باید به پرسپولیس بیاید؟ زمانی که او بازی می کرد ترجیح می داد استقلالی باشد و بارها مصاحبه او را برای این تیم دیده ایم. حالا چرا باید دوباره فارسی بشه؟! این سوالات زیر سوال است!

بیایید ادامه دهیم! در مصاحبه قبلی به ما گفتید که در 54 سالگی بهتر از شیرزد تمیرف امتیاز می گیرید. آیا می دانستید که او مقابل نیروی زمینی گل زد؟

دمش داغه! گوسفندی را به پای او قربانی نکنید که در بازی دوستانه مقابل تیم دسته دومی گلزنی کرد. با این حال می گویم تامیروف در ترکیب پرسپولیس نیست و این تیم بزرگ یک مهاجم بزرگ می خواهد. فراموش نکنید بزرگانی چون مرحوم همایون بهزادی، حسین کلانی، کریم باوی، ناصر محمدی، فرشاد پیوس، علی دایی و … در این تیم بازی کردند. مهاجمی که به پرسپولیس می آید باید برای آقای گلی بجنگد. این عنوان سال ها در فوتبال ایران در اختیار بازیکنان پرسپولیس بوده و حالا با دیدن تامیروف واقعا اعصاب او خرد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید