یحیی به سیم آخر زد. مناظره درویش و گل محمدی

یحیی به سیم آخر زد.  مناظره درویش و گل محمدی

جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس صبح دوشنبه پس از فسخ قرارداد بیرانوند در ساختمان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شد و در پایان جلسه رضا درویش برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در حالی که در خودرو مخفی شده بود، جلسه را ترک کرد.

یحیی گل محمدی پس از خروج از جلسه تنها به یک جمله اکتفا کرد و گفت که «جلسه خوب نبود».

رضا درویش در این جلسه ابتدا از اعضای هیات مدیره خواست نظر خود را در خصوص مشکلات موجود اعلام کنند زیرا احساس می کرد چون عضوی از هیات مدیره نیست حق اظهار نظر ندارد.

پس از سخنان درویش، اعضای هیئت مدیره انتقادات خود را نسبت به شرایط فعلی تیم مطرح کردند و در نهایت از درویش خواستند تا راه حل مشکلات را به مدیرعامل ارائه دهد.

در همان زمان درویش بلافاصله اعلام کرد تمرینات این تیم باید از فردا آغاز شود و هر بازیکنی که در تمرین حاضر نشود از سوی باشگاه جریمه می شود. این سخنان درویش با واکنش گل محمدی مواجه شد. سرمربی پرسپولیس به درویش گفت: تو با شغلت من را از بازیکنان جلوتر می گذاری.

درویش در پاسخ به گل محمدی گفت: با شروع نکردن تمرین من را جلوی هواداران می گذاری.

در ادامه این نشست یحیی گل محمدی از عدم تمدید قراردادها انتقاد کرد که درویش در پاسخ گفت: با کدام بازیکن تمدید کنم یکی برای تفریح ​​به فرانسه سفر می کند و دیگری در سفر جاده ای. به گلسیانی هم ایمیل زده ایم و منتظریم تا او قراردادش را امضا کند و به ایران بیاید.»

بحث رضا درویش و گل محمدی در جلسه هیات مدیره این باشگاه نشان می دهد که اوضاع این روزهای پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری آشفته است و در صورت ادامه این روند قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید